{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

106 rallye motor problemer {{forumTopicSubject}}

Hej , jeg har skiftet motor i min 106 rallye , fra en 1.3 til en 1.3'er så alle stik passer lige over , og jeg har sat alle ledninger på , men når man sætter polerne på så lyser lygterne UDEN der er tænding på eller nøglerne sidder i , men sætter man så tænding på så slukker lyset og starteren vil ikke køre rundt , nogle som har nogle ider med hvad der kunne være galt ?

mvh Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  106 rallye motor problemer
  • #1   8. apr 2010 det med starten er måske stel der er gået i stykker for det er en meget lille ledning..

    men det med det andet må være noget der sider forkert ved den tændings lås..


  • #2   8. apr 2010 Åbenbart ens stik men anderledes ledningsføring! Du kan evt finde ud hvilken årgang den nye motor er og så se om det er det samme ledningsnet i de 2 biler!
    F.eks. hvis din bil er en 91 og den ny motor er fra 94 kan du se om ledningsdiagrammerne er 2 forskellige vha en reparationshåndbog, Haynes, hvis ledningsdiagrammet dækker modellerne fra 90-96 så burde det være det samme, men hvis der skift midt i perioden så er det sandsynligvis 2 forskellige diagrammer!
    Enhver autoelektriker lurer den med det samme, men det har jo også en pris!


Kommentér på:
106 rallye motor problemer

Annonce