{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.024 visninger | Oprettet:

Sele gået i baglås {{forumTopicSubject}}

Min sele er gået i baglås HJÆÆÆÆLP!!!!!!!!!!!!!!!

Prøver lige igen smiley
Hey BG!
Den ene sele til bagsædet i min 106 er gået i baglås, og ved ikke lige hvordan jeg skal løse problemet.. Har prøvet at lirke den løs, altså at rulle den lidt ind, og trække langsomt ud - hvilket har resulteret i, at den er blevet meget meget kort (har løsnet spolen, så den ligger løs på sædet). Har også prøvet at hive hårdt i selen, men det har heller ikke hjulpet.. Nogle bud på hvad jeg kan køre?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sele gået i baglås
  • #1   15. apr 2010 sæt selen som den skal side, da der er låse ruller i den, de gør at man ikke kan trække i den med mindre den sidder som den skal.

• #2   15. apr 2010 køre på værksted

• #3   15. apr 2010 Skift selen.

• #4   15. apr 2010 Ja skift selen, du har en defekt sele og dem reparer man ikke på..

Men i tilfælde af at du ikke tænker så meet på sikkerheden, så skal selen som en skriver sidde som den sad før du kan trække den ud, fordi der i selen sidder 2 låse, en til når du trækker hurtigt i selve selen og en kugle til når bilen rammer frontalt så skal kuglen ryge fremad i låsemakanismen, og stoppe selen som en ekstra hurtig sikkerhed, inden kroppens vægt skal låse selen..

Men find en anden evt. fra en hugger... der kommer aldrig til at virke 100% og bla. er hulrumsbehandling årsag til at bla. kuglen sætter sig fast... ;-))

• #5   15. apr 2010 Tak for svar alle sammen! Prøvede det med at holde den som den sad, men det hjalp ikke rigtig heller.. Kan selvfølgelig prøve igen.
    Havde skilt det ad for at se hvordan man kom til det, for har planer om nogle røde seler fra en 106 Rallye Phase 1 i stedet for de sorte der sidder i min nu, så de bliver skiftet ligemeget hvad!
    Sikkerheden betyder meget - lige i øjeblikket kører min 9-årige nevø en del med rundt, og han vil helst sidde i den side, så det skal virke! smiley

Kommentér på:
Sele gået i baglås

Annonce