{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Min bil går ud {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en golf 3'er 2,0 fra 1996 indimellem når man køre og den er blevet driftvarm går den ud og vil først starte igen efter ca 15 min tid i starten gik den bare ud og så kunne den starte med det samme igen har skiftede div følere men det hjalp ikke meget den viser ingen fejl på computeren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min bil går ud
  • #1   17. apr 2010 dysser giver for meget og drukner den

  • #3   17. apr 2010 har du haft en tester på til og vise parameter over hvordan din vand temp opføre sig? hvis den giver forkert information over hvor varm bilen er ind til styre boksen så køre motor styre boksen efter det som temp føleren siger og siger den feks bilen er kold når den er drift varm jeg så får den for meget og leve også drukner den ganske enkelt og det er ikke sikkert den vil ligge en fejl på motor styringen på dette kan huske jeg har rodet med en T4 2,5'er der gik helt a helvede til der viste vandtemp til motor styringen -40 grader da bilen var drift varm så det var måske en god ide og få det tjekket

  • #4   17. apr 2010 har du overvejet om det ku være strømfordelerdækslet som har en revne? eller om polerne er irret inde i strømfordeleren?
    dækslet kan godt være revnet uden at man kan se det lige umiddelbart..


  • #5   17. apr 2010 Arne>> nu kender jeg ikke Vw.. men min gamle kadett gjorde som der er beskrevet.. og det var pga en revne i strømfordelerdækslet, så når den blev varm så udvidede dækslet sig og revnen var meget åben og gnisten sprang..

    derfor jeg skrev som jeg gjorde


  • #6   17. apr 2010 nej jeg ved heller ikke om det sker på vw da jeg aldrig har haft en...

  • #7   17. apr 2010 Aaar... med alle de problemer jeg har set vw ejere skrive om herinde.. så er jeg ret glad for min bil..

    og så lige den smarte..

    nogle kører vw, andre er klogere..

    heh


  • #8   22. mar 2011 min bil har lidt de sammen problemer! når den er oppe og næsten bli driftvarm og temeraturmåleren næsten er oppe hvor den skal være går bilen ud og kan ikke starte før den har stået et stykke tid (og blevet koldere gættere jeg på). Har fået at vide det kan være autochoker eller en defekt føler, evt. en af tændspolerene der blir for varm :S nogen der kan hjælpe?! er ved at bli desperat.

    Det er en saab 9000 fra 91 og det er indsprøjtningsmotor


Kommentér på:
Min bil går ud

Annonce