509 visninger
|
Oprettet:
Undervognsproblemer 406 {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Har en Peugeot 406 Van som jeg selv mener ser lidt for åndsvag ud når den står med tomt lastrum og ingenting.
Ved forhjulene er der ca 8 cm frigang mellem dæk og skærmkant (lodret) mens der ved baghjulene kun er 4 cm.
Hvad skal jeg have fat i for at få den i nogenlunde lige højde? Har hørt nogen sige at der er dreje-stænger i bag på sådan en 406 st.car, men er ikke sikker i min sag.
Hvis bagenden kan komme op i de samme 8 cm højde ville det være perfekt, da trækket som er eftermonteret sidder noget lavt og går på små hump.
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 111 Svar: 2.320
Der er ikke noget galt derommefra, den har lige været til sådan et smart gratis synstjek og der var intet galt med den.
Den hopper ganske stille og roligt tilbage på plads som et støddæmper nu skal når den får noget belastning.
Er det så måske bare mig der skal ud og finde 2 fjedre/dæmpere med 40 mm sænkning til forenden for at få den ned på plads?
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 111 Svar: 2.320
Skal ikke kunne sige om den er sænket, den har kørt for et sko-firma i Århus inden jeg fik den, så tror ikke de har sænket den.
Men det kunne være at man skulle ud og finde en hel ny 40/40 så man ved hvordan den er?
Undervognsproblemer 406