{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

termostat på Golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hey alle

håber i kan hjælpe mig lidt med den her.

min golf 3 måler ikke noget inde i instrumentbordet overhovedet, og den kører rigtig ujævnt i tomgang og starter med at kører ca 2800 omdrejninger endtil jeg tager den i første gear og kører lidt frem så falder den til ca 1100 omdrejninger hvor den kører ujævnt og den kan sagtens finde på at stige til 2800 omdrejninger når jeg er ude og kører. på intet tidspunkt stiger den inde i kabinen.

Nogen der kan hjælpe?

jeg har os lagt et billede ind under min civic over et stik der mangler at sidde et sted, men kan ikke finde ud af om det har noget at gøre med at den kører ujævnt i tomgang.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  termostat på Golf 3
  • #1   25. apr 2010 at den ikke måler nogle tempereatur er fordi at den studs som sider på en slange og slangen er koblet til køleren. PÅ studsen er der et kabel.

Det at den ikke står i tomgang osv, kunne være at den skulle stilles i tomgangen eller indstilles i tændningen. Har du set om din T-rem evt har sprunget en tand over og det kan gøre at den står dårligt i tomgang, trækker dårligt og lav topfart.

• #2   25. apr 2010 vento kan du se om det er det stik der er et billede under min sidste honda? der er lagt 2 billeder af det stik ind.

Men hm må lige få en mekaniker til at kigge på min tandrem imorgen, for den trækker ikke godt overhovedet...

Kommentér på:
termostat på Golf 3

Annonce