{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo problemer
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #1   30. apr 2010 Det nemmeste ville være at tjekke om bøsningerne i skifteforbindelserne er slidte, de kan gøre gearskiftet ekstremt slasket og dermed svært at bakse i gear.
    Da jeg købte min, kunne man ikke mærke om man satte i 1. eller 3. gear... Nye bøsninger hjalp gevaldigt.


  • #2   30. apr 2010 okey og det er lige til og skifte selv... kan du huske hvad de kostede

  • #3   30. apr 2010 aut eller manuel?

  • #4   30. apr 2010 manue
    l


  • #5   30. apr 2010 Det er et typisk problem på s og v40. Mener ikke der er så meget at gøre, andet en en anden gearkasse. Men prøv næste gang det driller at sætte bilen i frigear og slip koblingen, træd den ned igen og sæt den i bakgear. Alternativt kan du prøve at sætte den i 2. gear før du sætter i bakgear, kan også virke.

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #6   30. apr 2010 Jeg ved ikke hvad det kostede, fik det lavet af forhandleren i forbindelse med køb.

    Men jeg synes da det er værd lige at tjekke, det er rimelig nemt. Løft den op eller kør hen over en grav, skifteforbindelsen er bare en stang under bilen. Når du tager fat i den, kan du nemt mærke og se om den er sløret og slasket.

    Det er korrekt at gearkasserne er lidt svage på dem, men det er drastisk bare at konkludere at den er defekt uden at undersøge det andet. Hvis den ellers kører fint nok mellem gearene uden at knurre eller larme, så tror jeg sgu ikke selve kassen fejler noget.


  • #7   30. apr 2010 okey mange tak det vil jeg prøve og skifte, gearkassen fejler ik noget umiddelbart da gearskiftene er ok

Kommentér på:
Volvo problemer

Annonce