{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

allan l
allan l
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 20

P watch {{forumTopicSubject}}

Som om jeg ikke allerede nu bøvler en del med forståelsen af min bil og dens Canbus, så forstår jeg virkelig ikke hvad der sker med min ellers så nice P watch som jeg har monteret i bilen. Den fungere udemærket og har ikke nogen problemer med den.. men hør lige det her jeg har læst i deres folder;

Kan man snyde en P-Watch ?
Nej det kan man ikke, den er bygget således at hvis man bryder den op eller laver ændringer, så vil den fremover ikke fungere..

Jeg har monteret den på samme måde som i den gamle bil, men nu kommer det sjove. Hvis jeg slukker og tænder mit kørelys på bilen, så går p-watchen ud af parkmode og tænder jeg lyset igen, så viser den det tidspunkt hvor jeg parkerede.. hmmm

Nu tænker jeg så bare... kan man snyde en P-watch ??? ja det kan man uden at ha´ lavet nogen ændringer..

Jeg kan lige se det for mig.. min bilalarm med fjernstart og min pålidellig p-watch og så et møde der trækker ud.. fjernstart bilen, sluk/tænd lyset og sluk bilen.. så giver det mig lige 15 min ekstra at løbe på uden at jeg får en parkeringsbøde *b*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P watch
  • #1   17. maj 2010 Ha ha

• #2   17. maj 2010 haha ja det var da smart smiley nu er det jo ikke at "snyde" syntes jeg...

• #3   17. maj 2010 det sgu da kun en godt ting smiley

• #4   17. maj 2010 Nice

• #5   17. maj 2010 Bortset fra at du lige skal læse det med småt hos p selskabet:

De udfører en visuel kontrol og hvis bilen ikke har flyttet bås, så kan du IKKE forlænge tiden.

Dette er selvfølgelig forudsat at p vagten har spottet og kontroleret din bil i den tid.

Desuden hjælper det ik en skid på stedet med p billet smiley

Men ud over det.. særpræget feature den der har fået hehe

• allan l
    allan l Tilmeldt:
    mar 2010

#6   17. maj 2010 Jesper... Jeps det er jeg klar over at de udføre sådanne kontroller. Bor nemlig selv i en by hvor hvert eneste gadehjørne/parkeringsplads er ejet af Carpark og der er efterhånden ingen gratisbåse tilbage i byen. Så den features min bil har nu, kan jeg selvfølgelig ikke bruge hvis jeg har købt billet. Men det er nu mig en gåde hvorfor lyset har indflydelse på min p-watch.. de har jo intet med hinanden at gøre.. men lad det nu ligge.. ikke alle ting skal forståes *gg*

Ville nu bare dele mine sjove pudsige ting med jer andre

• #7   17. maj 2010 Der er vel ikke noget mærkeligt med den, du har bare fået monteret din tændings plus til lyset i stedet for til tændings plus...

• #8   17. maj 2010 BRABUS , det er ikke nok at slukke/tænde for tændingen til p watchen, den har bevægelsessensor, så kører du ikke med bilen, får du ikke en ny tid.

• #9   17. maj 2010 Så er det jo bare den faste plus der er monteret forkert til tændings plus, sådan at den glemmer den lige har været på :o)

• #10   17. maj 2010 Desværre heller ikke, for så står der "PASS" i displayet, da den ikke kender klokken længere..

Så den er på en eller anden måde lidt defekt den der

• #11   17. maj 2010 Han skriver jo også at den bare går ud af park mode, men ved at slukke lystet så viser den blot hvornår han parkerede altså ikke en ny tid, så det er der vel ikke noget snyd i.

• #12   17. maj 2010 Det var sgu da smart smiley

• allan l
    allan l Tilmeldt:
    mar 2010

#13   17. maj 2010 brabus og jesper.. nu skal i få den korrekte fortælling.
    Jeg har monteret rød ledning på plus ( konstant ) og sort på stel. Så den altid har strøm på..den orange ledning som skal kort have en startstrøm er monteret på stikket til min radio. Når jeg sætter tænding på, så lyser den op i displayed og blinker i P. Det er korrekt at der sidder en kviksølvskontakt som skal aktiveres før den viser det aktuelle tidspunkt. Mn det er nok at rykke fra side til side i bilen, så hopper den ud af parkmode uden at bilen køre nogen steder.

Men sidder jeg stille og slukker og tænder lyset, så hopper den ud af parkmode og stiller sig 15 frem... som det nu er lovligt her i DK.

Dog forstår jeg ikke hvad lyset har med mit anlæg at gøre.. men den gør det *ss*

• #14   17. maj 2010 Nej det er sq lidt spøjst

Kommentér på:
P watch

Annonce