{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.785 visninger | Oprettet:

golf 2 olielampe lyser {{forumTopicSubject}}

har en golf 2 , ligeså snart man gir den lidt speeder begynder olielampen at lyse, har spurgt en mekaniker og han sagde det var oliemåleren, men har skiftet dem og det hjælper ikke, en anden siger den kan være selve instrumentet, altså speedometer viseren. har et klip af det http://bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=35947

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf 2 olielampe lyser
  • #1   20. maj 2010 nej, hehe, har lige lavet et olieskift på den, og den har 3,2 liter olie på

• #2   20. maj 2010 hvis du er 100% sikker på der er olie på kan det vel være ligemeget om den lyser, min den ene golf gjorde det også, tjekkede kun om der var olie nok på, det var der så. så var jeg sku ligeglad med lampen, og den køre da endnu smiley

• #3   20. maj 2010 jo jo smiley det ved jeg, men nu da den skal sælges så skal ALT jo være i orden. smiley

• #4   20. maj 2010 haha ja okay smiley så må olie lampen sku ikke lyse det kan jeg godt se, kan desværre ike lige svare dig på hvorfor den gør det smiley lavede det aldrig på min egen, jeg købte bare en ny bil smiley

• #5   20. maj 2010 haha. smiley har læst på nettet at det skyldes for lavt tryk, men det tror jeg ikke den har, prøver at måle det i morgen på værkstedet. ;P

• #6   20. maj 2010 ja okay, kunne faktisk godt lyde som om det kunne være problemet, held og lykke med det herfra smiley

• #7   20. maj 2010 min golf 2 gjore det også da jeg købte den for 7 år siden men der havde den også stået stille i et godt stykke tid.. og der var det olietryksmåleren der havde sat sig

• #8   20. maj 2010 der er 2 følere på den, til olie trykket, det kan selvfølgelig være en af dem, som er defekte(de er forskellige, så husk ikke at montere en forkert)
    MEN få målt dit olie tryk, hvis pumpen er død, eller bare ikke kan give nok olie tryk(minimum 2 bar ved 2000omdr. ved drift varm motor)
    så dør din motor rimelig hurtig.. så lad være med at starte motoren før det er tjekket....
    det kan også være en ledning som er knækket til en af de 2 følere..

det er meget sjældent en fejl i speedometeret, når den gør som du beskriver, så skulle det være konstant..

Kommentér på:
golf 2 olielampe lyser

Annonce