{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.971 visninger | Oprettet:

Forskel på hulrumsbeskyttelse/ tekstyl {{forumTopicSubject}}

hej vil give min bil beskyttelse i alle hulrum men har nu fået af vide jeg ikke på må sprøjte tekstyl i hullerne, men skal bruge hulrumsbeskyttelse. men hvad er forskellen. og hvordan giver jeg dørene skal jeg være nervøs for elmotore til ruderne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på hulrumsbeskyttelse/ tekstyl
  • #1   1. jun 2010 kan jeg ikke bruge det her http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4316&n=60100

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 190
    #2   1. jun 2010 tectyl. et en producent, de laver også hulrumsbeskyttelse. som så mange andre producenter. det du skal være opmærksom på er ikke at sprøjte noget på sele rullen, som derved kan miste sin låse evne ved kollision opbremsninger osv. den oftest sidder indvendig i B stolpen, stik osv. er ligegyldigt.

• #3   1. jun 2010 men det er det jeg har linket til jeg har stående. men er det ikke bare og sprøjte det ind i du propper der er rundt omkring. eller er det ikke godt nok til hulrum

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

#4   1. jun 2010 jo det er fint til hulrum, bare husk det med selen, så du ikke flyver ud gennem forruden smiley

• #5   1. jun 2010 skal jeg nok. men jeg har nogle steder jeg har sprøjtet med den neden under med det men er det ikke bare at søge for den holder sig fugtig med det tynde der hele tiden, så burde det da godt kunne holde bare ind til efteråret. men hvad med el motoren i døren? men de propper der er boret sidder der vel for at kunne sprøjte ind

• #6   1. jun 2010 Hey Jonas.
    Husk på, at ved en "rigtig" antirustbeskyttelse af hulrum, bruges der både slanger og lnge tynde rør, der fordeler hulrumsbeskyttelsen overalt inde i stolper, vanger mm. At du sprøjter lidt beshyttelse ind i hullerne ved propperne hjælper da en smule, men er langt fra ligeså effektivt.
    Siger det til dig, fordi jeg selv havde overvejet det samme, men effekten er altså noget bedre, hvis du kan få beskyttelsen helt ind, hvor der er brug for den.

• #7   1. jun 2010 jeg har sprøjte udstyr liggende så det er bare at gå i krig håber jeg smiley

• #8   1. jun 2010 Så er det bare med at komme igang. Sagen havde været en anden, hvis du stod og fedtede med noget antirustbehandling på en spraydåse ; )

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

#9   1. jun 2010 det er ligegyldigt hvis du har sprøjtet under bilen hehe smiley ..... det slides bare hurtigere af fordi det er så tyndt, så det er bare at give det en omgang med undervogns beskyttelse ovenpå. jo propperne skal bare ud og ind med noget snask jævnt fordelt.

• #10   1. jun 2010 den bruger jeg kun til små stenslag i Undervogn:D er bare mere nervøs for el dele

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

#11   1. jun 2010 el dele skal du ikke tænke på, det er forseglet og div. antirust produkter er ikke strømføende så bare giv den gas. du kunne fylde hele stikket op til din elrude med dinitrol. uden der ville ske noget, udover det ikke lige ruster de næste 100 år

• #12   1. jun 2010 okay tak prøver jeg:D de skiller vel heller ikke dør beklædningen af hvis man får det lavet hos en autoriseret

• #13   1. jun 2010 Nej der bruges borekort som der bores efter.

• #14   1. jun 2010 der er boret huller smiley

Kommentér på:
Forskel på hulrumsbeskyttelse/ tekstyl

Annonce