{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

buler i bagpotte {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg investerede for et års tid siden i en meget billig "blik udstødning"

for 2-3 uger siden lappede en kammeret 2 huller i udstødningens bagpotte

og for 1 uge siden begyndte den at larme fra udstødningen, jeg har fejlfundet og ikke fundet nogle huller derimod er udstødningen bagpotte bulet indad i bunden og det ser ud til at den bule ved visse RPM's og når jeg holde for udstødnings røret "vibrerer" udad det giver en masse træls støj.

er der nogen der har et trick til hvordan man retter sådan en bule op, eller "stiver bagpotten af eller er det en helt anden metode man skal bruge?

håber det er et kendt problem med en simpel løsning!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  buler i bagpotte
  • #1   8. jun 2010 hvorfor køber du ikke bare en ny? alt det besvære for enkelt potte kan slet ikke svare sig

  • #2   8. jun 2010 nu ved jeg ikke hvilken bil det drejer sig om, men man kan få en bagpotte for ganske få penge ved Thansen. Du går jo tydeligt ikke op i det skal være kvalitet.

  • #3   8. jun 2010 Måske svejse et stykke ståltråd på, og rive pladen ud.
    Hvis jeg har forstået problemet rigtig smiley


  • #4   8. jun 2010 Her kan du få en Rustfri Bagpotte til 300kr... http://turbomotor.dk/contents/da/d53.html

    Så bliver det da heller ikke billigere..

    lyden er også okay.. kører med den til dagligt, og den brummer dejligt smiley


  • #5   8. jun 2010 normalt går jeg op i kvalitet, at jeg har så ringe en udstødning skyldes at jeg havde en ringe mekaniker, der valgte at sætte sådan noget bras på min bil, fremfor at købe kvalitets stumper, havde gerne betalt det ekstra....

    nu skal bilen sælges, og så vidt jeg med min sparsomme viden kan se, er udstødningen et komplet rør med mellempotte fra kat og bagud. så syntes det var lidt fjollet at skifte alt det og "give det" til den næste ejer, hvis jeg kunne lave en anden løsning.

    kan man uden det store svejse en ny bagpotte på sådan et rør, eller er det et stort projekt?


  • #6   8. jun 2010 det nemt...

    og jeg har os den bagpotte der... brummer dejligt sammen med deres mellempotte og noget 2'' rør... smiley

    resten af min udstødning er større end afgangen fra min katalysator... smiley


  • #7   8. jun 2010 skal dog ikke være sådan en sports potte, bilen er total standart, så ville skræmme flere købere væk end det "gavner"

    kan man købe fornuftige universal potter uden alt for store afgangs rør ?


Kommentér på:
buler i bagpotte

Annonce