{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.806 visninger | Oprettet:

bremsepedel synker på transporter t4 {{forumTopicSubject}}

der hvor jeg arbajder har vi en transporter vistnok fra 98. vi har længe kørt med at bremsepedalen vil synke,hvis man foreks. holder på en bakke ok holder tryk på den i længere tid.bilen bremser fint uden problemer. men da den nu skal til syn. har vi skiftet alle skiver og klosser. skiftet hovedcylenderen, og tjekket slangen mellem bremseforstærken og vocumpumpen. men pedalen synker stadig. og vi er gået tør for ideer til hvad der kan være galt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bremsepedel synker på transporter t4
  • Brian R
    Brian R Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 76
    #2   8. jun 2010 Prøv og udluft baghjulene på den, mens den står på jorden..

  • #3   8. jun 2010 vi har luftet den ud flere gange har at apperat til trykluft der suger bremsevæsken ud

  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.267
    #4   8. jun 2010 hvis der er en ALB-ventil på så skal den "låses" med en dorn for at man kan lufte den ordentligt ud bagtil

  • Brian R
    Brian R Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 76
    #5   8. jun 2010 Prøv og udluft den manuelt i stedet, dem til trykluft får ikke altid alt luften med ud.
    Havde en med samme problem som jeg rodede med i lang tid.. Ham der havde den havde skiftet hovedcylinder, abs blok, bremseslanger, alb ventil og havde til sidst givet op. Jeg kiggede alt efter, og kløede mig lidt i skægget. Til sidst hev jeg en halv liter bremsevæske igennem hvert baghjul, mens den stod på jorden så alb ventilen var åben og så virkede det.


  • #6   8. jun 2010 ok det må vi prøve har kun luftet den ud men den har været hejst op

Kommentér på:
bremsepedel synker på transporter t4

Annonce