{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Oliebehandling? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har en fin Golf 2, 1.6 fra 89.
Den er en smule rusten omkring døre/bagklap og self. en smule under bunden.

Problemet er bare, at jeg skal have den synet i 06 juni måned ca. (hvor jeg self. ser frem til den bliver synet uden problemer)..

Nu er det så vinteren er på vej, har overvejet lidt pava-behandling eller dinitrol. Men synes det er mange penge at ofre på sådan en ældre bil. Så vil høre, nu jeg snart skifter til vinterdæk - kan man så ikke købe noget oliebehandling i en dåse, hvor man kan spraye det op under skærm kanter etc.?

(og self. andre steder, hvor det er en god idé ?)

Nogle der har erfaring med dette? Evt. hvor det kan købes.

Er det en god/dårlig idé?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oliebehandling?
  • #1   1. nov 2005 Jeg ved godt at Thansen har det, men ved ikke hvor godt det er??!

Det er jo ikke de bedste ting de har. Det skal jo ikke være noget der ødelægger, istedet for at gavne.

• #2   1. nov 2005 tectyl er da meget godt.... tekstyl er jo et mærke lige som vw.. men det er røvdyrt på dåse spray... næh køb en 2½ eller 5 liters bøtte. i alle de der kompresser sæt til en hundrede lap er der en sprøjte med en lang tud på. brug den. det bliver mest optimalt hvis du højtryksrenser den under bunden først og så lader den stå et døgn eller to og tørre....
    (desuden er trykluft sprøjtning meget mindre skadeligt da du ikke bliver udsat for den farlige drivgas i spraydåsen)

• #3   1. nov 2005 Jeg har da købt en 5L bøtte til min Buggy det er sku godt nok!!

• morpheus j
    morpheus j Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 118
    #4   11. nov 2005 det er ikke 5 potter pis værd,,,,,tag og drik pengene op op stedet......din bil holder ikke længere pga du sprayer lidt på den ydre skærmkant.....det er ikke pengene eller tiden værd..

jeg er sprøjtemand til daglig ved dinitrol og ser mange biler.......gi den en ordetlig tur til rimelige penge ved mig og sov trygt om natten istedet

mvh

morpheus

Kommentér på:
Oliebehandling?

Annonce