defekte viskerniveau'er på golf 3 {{forumTopicSubject}}
Jeg kan ikke lige finde ud af det her og har en eller anden sjov følelse af at det er en relativt normal fejl på modellen.
mine viskere virker nu KUN på det højeste niveau? På de andre niveau'er sker der intet bortset fra det der programmeringsniveau hvor man tager visker armen nedaf så den kører meget langsomt, det virker sådan en gang i mellem som vinden nu blæser.
Jeg har haft skiftet visker armen med en anden fra en hugger i den tro at det havde noget at gøre med dårlige forbindelser på slitage delen - men ingen bedring. Så har jeg haft åbnet ned til viskermotoren og givet den noget wd-40 i den tro at den måske var irret eller våd - men stadig intet nyt, forbindelserne dernede ser i øvrigt hæderlige ud.
Nogle gode idéer? Jeg vil tro mit næste skridt, hvis ikke jeg får en plausibel løsning herinde, må blive at gå igang med multimeteret for at se hvor langt der er strøm eller ikke er det på de forskellige niveau'er...
jo og så driller den RÅDNE koblingsopstrammer mig,den strammer konstant for meget så den er svær at sætte i gear - men det er jo en anden sag
dec 2002
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 12
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 25 Biler: 5 Emner: 176 Svar: 2.931
dec 2002
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 25 Biler: 5 Emner: 176 Svar: 2.931
dec 2002
defekte viskerniveau'er på golf 3