{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.509 visninger | Oprettet:

Centrallåsen driller?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Min A6 fra 98 har fjernbetjent centrallås, det "sjove" er at den faktisk låser fint på alle døre og bagklappen, men ca. 2 sek efter den er blevet låst uanset om det er fjernbetjent eller med nøgle låser den op igen - 1 ud af 20 gange lukkedes det nogle gange at den forbliver låst. Nogle af jer der kender problemet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Centrallåsen driller??
  • #1   26. jun 2010 kunne lyde som om at en at motorene sidder fast og ikke kan låse, således at der er en af låsene der ikke kan bevæge sig, og når du så låser, låser den op igen for at fortælle at bilen ikke er låst, eller for at undgå at noger brænder sammen..

bare et gæt, men har oplevet det engang i min egen bil.

• #2   26. jun 2010 Min venindes Punto gjorde det samme på et tidspunkt. Det viste sig at en af bagdørene ikke kunne lukkes ordentligt og derfor gjorde den ligesom Kong Gulerod beskriver. Den låser, og 1 sek efter låser den op igen.

Efter bagdøren blev fikset så den kunne lukkes ordentligt, virkede centrallåsen fint igen.

• #3   26. jun 2010 Låse "tappen" følger med op og ned på alle døre, og lyder også til den "trækker" i bagagerummet. I så fald burde jeg vel synligt kunne se hvilken motor der ikke trækker - og dermed at "tappen" ikke bevæger sig med de andre eller???

• #4   26. jun 2010 måske-måske ikke... pboblemet kan også sidde i låsen.. prøv udelukkelsesmetoden med at pille en enkelt motor fra af gangen for at se om den så låser... så kan du pejle dig ind på problemet...

• #5   26. jun 2010 det lyder som et typisk vw/audi fejl jeg har haft problemet før på min golf 4 der kunne den godt finde på og selv og låse som det passede den og andre virkede det også har den ikke villet tænde loft lys osv når man åbnede føre døren det var en ny låse enhed og har haft problemet med min passat osse hvor den heller ikek tændte lyset også kunne den finde på og låse døren selvom den havde været åbnet men den har bare ikke registret at døren har været åbnet og det var osse en ny dør lås i føre siden der skulle til så det kan måske være et ligende problem du har elelrs kør ind til mekanikeren og få sat en tester på dit central lås system jeg er næsten 110% sikekr på den vil komme ud med en fejl kode på den og jeg er osse næsten sikker på det er en defekt dørlås i føre døren

• #6   26. jun 2010 orr ja en stressende omgang der lige kom der...

prøv med nogle punktummer og kommaer næste gang

• #7   26. jun 2010 det er en typisk fejl på audi og vw det er dit låsesystem der er utæt, så den prøver at lukke dørene men kan ikke da der er en utæthed på dit system. på vw er det tit i forbindele med den der går fra pumpenn i bagagerum og over til tankdæksel, hvor den er utæt i studs.

Kommentér på:
Centrallåsen driller??

Annonce