{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.957 visninger | Oprettet:

prof rensning af dyser - erfaring? {{forumTopicSubject}}

Hejsa gutter.

Har nogle af jer erfaring med professionel rensning af benzin-dyser?

Her tænker jeg på ultralydsrensning og efterfølgende flowtest.

Især er jeg interesseret i at vide om erfaringer på ældre biler - biler hvor dyserne er gamle og muligvis så småt tilstoppede uden der er egentligt symptomer på at noget er galt...

Jeg tænker på det som en slags optimering/opfriskning af motoren smiley

Mvh Tonni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prof rensning af dyser - erfaring?
  • #1   18. jul 2010 Det er aldrig dårligt, de skifter filtrene i dyserne samtide. Men jeg har sendt flere sæt til rensing, og de har hentet 1-5 ccm per dyse, på 15 gamle dyser.
    Du for et bedre overblik over dine dyser ved at ohme dem ud og se om de har de ohm de skal havde.
    Det vigtigste er at dyserne bliver taget i brug efter rensning, ellers sætter de sig fast. Og så er de færdige...

• #2   18. jul 2010 jeg kunne forestå det hvis din dauhatsu havde 400 hk at du var ude i noget optimering men virker det ikke som lidt spild af penge hvis det bare er et alm køretøj der skal bringe dig fra A til B smiley

• #3   18. jul 2010 Magnussen:

det lyder godt - jeg har ohmet dem ud, og desværre ligger en af dyserne ikke inden for tolerancer - udskifter man den så, eller hvad sker der så? - afspejler den ohmske modstand slid??

Hasbro:

Det er hvad man gør det til - er det ikke spild af penge at montere et chrom indsugningsrør på din celica, når resten af motorrummet er beskidt? smiley

• #4   18. jul 2010 røret fik jeg ganske gratis da jeg var grøn ang motor i tidernes morgen hvilket nok er små 3 år siden hehe men hvis du kigger mine videor ville du kunne se hvad der gemmer sig under hjelmen nu smiley

• #5   19. jul 2010 Køb en billig ultralydsrenser til smykker - de fungerer ganske fint til dyser også smiley

• #6   19. jul 2010 Peter A:

også inden i selve dysen?

Jeg troede man skulle have væske igennem dysen samtidig med, for at lave mikroskopiske bobler inden i, der kunne slå slagger af...

Kommentér på:
prof rensning af dyser - erfaring?

Annonce