{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chrysler vil ikke starte
  • #1   26. jul 2010 Brændstof pumpe der evt. er defekt, sæt tænding på bilen og om og bank på tanken gerne der hvor pumpen sidder, så kan det være den kommer igen, men ellers er det svært at give et bud på når du ikke ved om den får brændstof....

Kan selvfølgelig også være der sidder en kollisionssikring på den, skal jeg ikke kunne sige, men så skulle du jo have kørt over et bump eller lign, og det er ved uheld at den skal afskære for brændstoffet..

• #2   26. jul 2010 Jeg kørte ganske almindeligt på flot ny vej. men jeg vil prøve at banke lidt på den.
    Hvordan undersøger jeg om den får diesel?

• #3   26. jul 2010 Du kan tage en slange af eller løsne et dyserør og se om der kommer diesle ud når du turner motoren...

• #4   26. jul 2010 Okay tak det vil jeg prøve.

• #6   26. jul 2010 Ja det kan være meget, det kan også være en utæt slange der trække luft, osv. osv... men håber da den kommer i gang igen... hehe

• #7   26. jul 2010 Ja det håber jeg sgu også, jeg kan bedst li min bil når den kører hehe. Umiddelbart kan jeg ikke høre dieselpumpen køre, og kan se der går en ledning til den hvor kobberet er irret da isoleringen er gnavet over, så det starter jeg med at fikse, så jeg håber det er det der er galt.

Kommentér på:
Chrysler vil ikke starte

Annonce