{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.952 visninger | Oprettet:

Tine H
Tine H
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 88

Koblings kabel knækket?? {{forumTopicSubject}}

For hunde da hvor er jeg snart træt af det....
Jeg har lige haft min fiat cinq på værksted for at få skiftet en tændspole. I samme omgang blev koblingskablet smurt, da den gik "noget" stramt. Derefter har den kørt fin (i koblingen) de sidste 3 uger, lige indtil i morges, da jeg trådte pedalen ned og et fint knæk lød. Pedalen blev i bund og motoren er koblet ud, så jeg går ud fra det er kablet der knak?
Og nu vi er ved, hvad koster sådan et nyt monteret?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koblings kabel knækket??
  • #1   18. aug 2010 Ja du skal jo nok bede dit værksted om at skifte det uden beregning på timelønnen men kun udgifterne, får hvis en kabel går træg, så trønger den til en udskiftning, når den har kørt træg en tid, så er skaden sket,, der er som regel en grund...

Så betal for en ny kabel og spørg dig værksted om de vil skifte den uden timeløn, da de burde have konstateret det og ikke bare have smurt kablet...
    Det er ikke så meget at de har fejlet, men du skal jo undvære bilen igen, og kørsel frem og tilbage...

En helt anden ting er at du ikke kan få en ordentlig pris på en udskiftning når vi bla. ikke kender dit værksteds timepris, og ret meget info om bilen giver du heller ikke, så du kan kun få nogle vilde gæt.... ;-))

• Tine H
    Tine H Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 88
    #2   18. aug 2010 Kommer helt sikker ikke til at køre den ind til mekanikkeren, andet end på et fejeblad (tak til forsikring for gratis autohjælp)

Tror den hed lige omkring 500 kr i timen, det er et Automester værksted inde i KBH. Og nu er sagen den, at jeg pt er huspasser et stykke fra kbh og ville egentlig bare ha fundet en lille biks i nærheden...

Bilen er en Fiat Cinquecento sporting fra 96 med 130000 km på bagen smiley

• #3   18. aug 2010 Tine H : så ville jeg ringe til dem og hører "hva de vil gøre ved det" og hvis de nægter at gøre det uden betaling af timeløn, jamen så er det jo bare at finde en lille lokalt værksted der hvor du er smiley

• #4   18. aug 2010 Det tager højest en time for dem at skifte, og kablet burde koste nær ingenting (Et par hundrede max).

Vi skiftede selv vores på Seicentoen, på en parkeringsplads, på noget der minder om en halv times tid.

Kommentér på:
Koblings kabel knækket??

Annonce