1.952 visninger
|
Oprettet:
Koblings kabel knækket?? {{forumTopicSubject}}
For hunde da hvor er jeg snart træt af det....
Jeg har lige haft min fiat cinq på værksted for at få skiftet en tændspole. I samme omgang blev koblingskablet smurt, da den gik "noget" stramt. Derefter har den kørt fin (i koblingen) de sidste 3 uger, lige indtil i morges, da jeg trådte pedalen ned og et fint knæk lød. Pedalen blev i bund og motoren er koblet ud, så jeg går ud fra det er kablet der knak?
Og nu vi er ved, hvad koster sådan et nyt monteret?
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 2.125
Så betal for en ny kabel og spørg dig værksted om de vil skifte den uden timeløn, da de burde have konstateret det og ikke bare have smurt kablet...
Det er ikke så meget at de har fejlet, men du skal jo undvære bilen igen, og kørsel frem og tilbage...
En helt anden ting er at du ikke kan få en ordentlig pris på en udskiftning når vi bla. ikke kender dit værksteds timepris, og ret meget info om bilen giver du heller ikke, så du kan kun få nogle vilde gæt.... ;-))
mar 2008
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 88
Tror den hed lige omkring 500 kr i timen, det er et Automester værksted inde i KBH. Og nu er sagen den, at jeg pt er huspasser et stykke fra kbh og ville egentlig bare ha fundet en lille biks i nærheden...
Bilen er en Fiat Cinquecento sporting fra 96 med 130000 km på bagen
aug 2003
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 225
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 26 Biler: 8 Emner: 5 Svar: 336
Vi skiftede selv vores på Seicentoen, på en parkeringsplads, på noget der minder om en halv times tid.
Koblings kabel knækket??