{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

E39 Styreboks,Ews {{forumTopicSubject}}

Brugt kit købt hos koed...

til det kit medfølger der 3 ting

1)styreboksen
2)en ring rundt om nøglehullet til starteren
3) En EWS boks
og en bilnøgle selvf...

jeg har taget chippen fra den nøgle der fulgte med og puttet over i min gamle nøgle som passer til låse etc...

men kan ikke starte bilen?? skal der en tester på for at opdatere man har skiftet boks osv?? for ellers burde det vel virke??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E39 Styreboks,Ews
  • #1   18. aug 2010 ews skal matche nøglen, hvis det passer, koder man ews sammen med styrboks...

• #2   18. aug 2010 jeg havde bedt om et sæt der var kodet,så vidt jeg ved blev det hele pillet ud af samme bil så det skulle passe sammen...

men skal man så kode det igen??

• #3   18. aug 2010 altså hvis det kommer fra samme bil, så skulle det jo virke... boks og ews skal synkroniseres, ..og nøgle og ews skal synkroniseres... men hvis det hele har sat i en bil der virkede, og styrboksen er med, så skal det jo virke med den nøgle du fik med... dvs, .. du kan jo bare starte bilen på din nøgle, og ligge nøgle du fik med sammen med ews / modtageren

• #4   18. aug 2010 ews modtageren er den ring om tændingslåsen??

synes jeg har prøvet på forskellige måder uden held,der skal vel heller ikke være chip i min gamle nøgle samtidig??

• #5   18. aug 2010 jeg er desværre fra storkbh så der er lidt langt til dig ;o)

• #6   18. aug 2010 Nu har jeg sat det gamle sæt i igen og der er ingen problemer med at starte...

Så har lidt på fornemmeren at nøglen ikke er den rigtige,den ligner også en nyere model...

ellers har jeg ingen ideer om hvad der er galt??

Kommentér på:
E39 Styreboks,Ews

Annonce