{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.105 visninger | Oprettet:

Vitara el-fejl - HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Godaften bg

Jeg skulle lige montere et kørelysrelæ på min Vitara, som en del af aftalen for at min køber ville købe bilen. Og på sådan en Vitara der er lyset på bilen stelstyret, så jeg tager i THansen (KÆMPE FEJL!) og køber et stelstyret kørelysrelæ.

Da jeg så har monteret det hele FULDSTÆNDIG som der står i manualen (og jeg er selv elektriker), sætter jeg så den plus til med sikring der hører til relæet, og lige efter kan jeg så se at en af ledningerne på relæet begynder at ryge, nærmest smelte, og jeg skynder mig at tage sikringen ud for at cutte strømmen.

Nu her efter virker alt lys ikke, katastrofeblink virker ikke (dog virker blinklys), elruder virker heller ikke og radio virker ikke, men bilen kan starte og det hele.

Så nu tænker jeg efter at have rodet med det i 3 timer, for at se om der er andre ledninger der er smeltet, men det er der tilsyneladende ikke. og jeg har tjekket samtlige sikringer inde og ude, men intet er sprunget. Og det sjove er at jeg kan måle plus ude ved radio og elruder, men det virker bare ikke... Jeg er lidt lost lige nu

Nogen der har et godt bud på hvad det kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vitara el-fejl - HJÆLP!!!