{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Opel Commodore {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen.

Jeg har en opel commodore b 2,5s fra 72 (mener jeg).

Jeg har fået fat i en 2,5 E motor i stedet for, hvor ledningsnet og box følger med, men mangler noget så jeg kan se hvor de forskellige ledninger skal sættes til, har prøvet en masse nu, men kan ikke få den til at gå som den skal, har fået afvide at det er fordi nogle af ledningerne sider forkert, Derfor spørg jeg jer om hjælp.

de ledninger jeg har som skal finde den rigtige plads til er:

Et tre benet stik, med en rød, sort og en grøn ledning i.

så på indsugnings manifoldet sider der en vakumventil, som skal til strøm ved bare ikke hvor jeg skal tage den strøm fra smiley

jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig, enten med en forklaring eller et diagram som jeg kan følge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Commodore
  • #1   26. aug 2010 Måske en ide at tage nogle billeder af det du har lavet så er det lettere at guide dig videre. Det er kun gæt med den info du kommer med indtil nu

• #2   26. aug 2010 ku man forestille sig at det stik du har passer i den vacum ventil... nå men vacumventilen er formentligt tomgangsregulatoren. og det trebenet stik ku være til enten den eller til din gasspjældskontakt

• #3   26. aug 2010 det stik den sorte er tændnings plus rød konstant strøm og grøn er tændning fra tændspole

• #4   26. aug 2010 Erik P: Kan jeg sætte nogle billeder ind her eller hvaordan og hvor ledes?

Rasmus A: Den vakumventil jeg har er der to ben på, den ene sider til stel på manifold, og det andet ben har jeg bare en ledning på, men har haft ventilen afmonteret for at være sikker på den skal ha strøm og det skal den.

.sandbanken: Ja det har jeg og¨å fået afvide, men kan ikke få den til at køre af den grund.

For det første har jeg måtte sætte kanstant strøm på kl 15 på tændspole, for ellers ville den slet ikke starte jo når nøglen var drejet, men lige så snart jeg slap nøglen var der ikke strøm mere, har så siden hen fundet ud af det fordi strømfordeler har noget der heder en hallgiver (TSZ-h). mit problem er nu, at jeg kan starte motoren ved at give fuld gas, (går dårligt) når jeg så slipper gasen, dør den. har tjekket om luftmængde måler virker.

• #5   26. aug 2010 tøndrør er skiftet.

Kommentér på:
Opel Commodore

Annonce