Opel Commodore {{forumTopicSubject}}
Hej Alle sammen.
Jeg har en opel commodore b 2,5s fra 72 (mener jeg).
Jeg har fået fat i en 2,5 E motor i stedet for, hvor ledningsnet og box følger med, men mangler noget så jeg kan se hvor de forskellige ledninger skal sættes til, har prøvet en masse nu, men kan ikke få den til at gå som den skal, har fået afvide at det er fordi nogle af ledningerne sider forkert, Derfor spørg jeg jer om hjælp.
de ledninger jeg har som skal finde den rigtige plads til er:
Et tre benet stik, med en rød, sort og en grøn ledning i.
så på indsugnings manifoldet sider der en vakumventil, som skal til strøm ved bare ikke hvor jeg skal tage den strøm fra
jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig, enten med en forklaring eller et diagram som jeg kan følge.
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 2.690
nov 2005
Følger: 61 Følgere: 62 Biler: 8 Emner: 86 Svar: 808
jan 2008
Følger: 121 Følgere: 121 Biler: 4 Emner: 46 Svar: 524
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
Rasmus A: Den vakumventil jeg har er der to ben på, den ene sider til stel på manifold, og det andet ben har jeg bare en ledning på, men har haft ventilen afmonteret for at være sikker på den skal ha strøm og det skal den.
.sandbanken: Ja det har jeg og¨å fået afvide, men kan ikke få den til at køre af den grund.
For det første har jeg måtte sætte kanstant strøm på kl 15 på tændspole, for ellers ville den slet ikke starte jo når nøglen var drejet, men lige så snart jeg slap nøglen var der ikke strøm mere, har så siden hen fundet ud af det fordi strømfordeler har noget der heder en hallgiver (TSZ-h). mit problem er nu, at jeg kan starte motoren ved at give fuld gas, (går dårligt) når jeg så slipper gasen, dør den. har tjekket om luftmængde måler virker.
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
Opel Commodore