VW Vento 2,0 dør ud ved hurtig gas?? {{forumTopicSubject}}
det er en 2,0 GL ( GTI ) fra 96 med elektronisk luftmængde måler..
hvis man vil lave hurtige gearskift og giver fuld gas direkte efter gearskiftet dør motoren hurtigt ud og kommer så igen lige efter..
den gør det også hvis man holder stille og og giver bundgas direkte fra tomgang så dør den også lige hurtigt ud..
min gamle Vento med samme motor dog med mekanisk luftmængde måler havde jeg ingen problmer med det..
den har lige fået nye tændkabler, tændrør, tændspole, roter og roterdæksel, Apexi åbent luftfilter ( kunne heller ikk med std filter ) , motorolie og filter, brændstoffilter..
intet af det har hjulpet..
SÅhh... HJÆLP ???
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.887
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 37
jeg tænker på om det kan være dysser/benzinpumpe der ikk levere nok?
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.887
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 37
okt 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 109 Svar: 1.090
nov 2007
Følger: 84 Følgere: 84 Biler: 11 Svar: 1
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 37
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.887
Bilen ville jo ikke kune slæbe sig selv hvis pumpen havde fejl.
Fugga´s idé er mere realistisk.
VW Vento 2,0 dør ud ved hurtig gas??