{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skiftet tandrem
  • #1   12. sep 2010 Det eksempel kunne mange følge smiley

    Nu er den heller ikke svær at rode sådan en ARosa.


  • #2   12. sep 2010 Hvor tit skal man egentlig skifte gearolie på biler?

  • #3   12. sep 2010 Nej, bortset fra at der ikke er så meget plads at rode på, i højre side, så var det faktisk dejligt nemt. Skulle godt nok have motoren hævet og sænket nogle gange, for at kunne komme til.

    Den remstrammer og vandpumpe jeg pillede af så faktisk temmelig fine ud, så det var nok ikke så længe siden at det var skiftet. Men det er jo ikke til at vide, når man køber en brugt bil, hvor man ikke kender service-historikken på. Better safe than sorry. Nu ved jeg ihvertfald at det er iorden.

    Gearkassen går også meget bedre med sådan en gang Castrol TAF-X.


  • #4   12. sep 2010 Aldrig, tror jeg. Men jeg er typen der går med livrem og seler smiley
    Kan godt lide når tingene er iorden, og virker 112%.


  • #5   12. sep 2010 Okay bare iorden smiley

  • #6   12. sep 2010 jakov s jeg skifter gearolie en gang om året på mig egen bil.

  • #7   12. sep 2010 Jamen kan man finde ud af at skrue, og ved nogenlunde hvad man har med at gøre så er der da ingen problemer i det.

    Men jeg har nu godt nok set en del eksempler på folk der har prøvet at skifte tandrem hvor de ikke burde have gjort det - og hvilket blev meget dyrere i sidste ende for dem smiley


  • #8   12. sep 2010 Det er nu ellers ikke raketvidenskab, at skifte en tandrem. Men jeg er helt enig i, at det ikke er alle der skulle have lov til, at have værktøj i hånden.

    Det er den 3. bil jeg skifter tandrem på, og med en Haynes værkstedshåndbog at støtte sig til, kan det næsten ikke gå galt.
    Bevares jeg har da nok brugt den dobbelte tid, at hvad en Seat/VW-mekaniker ville have gjort. Men så har jeg også været så tilpas omhyggelig med alt, at jeg med garanti ved, at en Seat/VW-mekaniker ikke kunne have gjort det bedre.


Kommentér på:
Skiftet tandrem

Annonce