{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til webasto fyr
  • #1   26. sep 2010 Det kan være så meget.. Hvilken fejlkode skriver den i uret?

• #2   26. sep 2010 Pil batteriet fra og lad den stå et minut og prøv så igen.

• #3   26. sep 2010 den skriver ikke nogen fejlkode den tæller fint ned med minutter men den er bare ikke igang

• #4   26. sep 2010 det skal siges jeg aldrig har haft den startet og jeg har ikke meget forstand på det men jeg havde en makker der sagde at man bare skulle trykke på den røde knap så skulle den starte og det gør den ikke smiley

• #5   26. sep 2010 alle 3 gange mit har været dødt har det været en blæser deri der har været færdig

• #6   26. sep 2010 Prøv nu først at hive strømmen fra

• #7   26. sep 2010 ok hvem fik du til at lave det eller skal der en hel ny til ?

• #8   26. sep 2010 mener du bare jeg skal tage stømmen på mit batteri eller sidder der et batteri i fyrets styre enhed ?

• #9   26. sep 2010 Bare strømmen fra batteriet. Det har virket for mig et par gange

• #10   26. sep 2010 Hvis det ikke virker ville jeg køre til Bosch. De er gode til olie- og benzinfyr

• #11   26. sep 2010 ok jeg kan bare ikke lige se hvorfor det skal hjælpe men det vil jeg da prøve

• #12   26. sep 2010 Jeg mener at den nulstiller en evt fejlkode når strømmen tages, og så kan den starte på en frisk smiley

• #13   26. sep 2010 Fakta er bare at den skulle skrive en fejlkode når det ikke starter.. Umiddelbart kunne det tyde på at der mangler brændstof til fyret eftersom det ikke har været startet i flere år, det er simpelthen løbet tilbage i tanken.. Kan du høre pumpen køre? den skal sige "dik" "dik" "dik" "dik" "dik" og hvis det er meget tydeligt, så er det fordi der er luft i.. Den nemmeste måde at få brændstoffet op til fyret igen er at tage slangen af, og suge i den med en vacuumpumpe. Er du ikke i besiddelse af en sådan, kan du tage et blinklysrelæ og sende klemme 87 på pumpen. Den kan ikke bare køre hvis du sætter strøm til den da det er en impulspumpe.

Alternativt skal du slutte og bryde strømmen skiftevis til pumpen for at få den til at suge.

• #14   26. sep 2010 der er ikke noget der "dik dik" der er helt ro og enheden jeg tænder på tæller bare minutter ned smiley vil lige høre dig da du lyder til at have styr på det smiley for at starte den skal jeg så bare trykke på den røde knap med 3 varme streger på ??

• #15   26. sep 2010 Ja det er bare den knap du skal trykke på, og så skulle den gerne tælle ned fra de forudindstillede 120 minutter.

Når den ikke vil skrive en fejlkode, og den tilsyneladende ikke starter fyret på nogen måde, så er der noget galt.. Du kunne eventuelt mangle strøm til selve styreenheden på fyret, eller forbindelse fra kontrolenheden til fyrets styring.

Hvor kommer du fra?

• #16   26. sep 2010 jep den skriver 120 min og tæller ned , jeg er fra vejle og jeg kan da prøve at tjekke om der er en sikring der er sprunget i morgen men tvivler .
    kan det passe at den har 3 sikringer og min er modellen med fjernbetjening
    finder lige model navnet i morgen

• #17   26. sep 2010 Ja det kan det såmænd godt, men det kommer lidt an på hvordan det er bygget ind i bilen, det er sikkert kombineret med klimaanlægget osv. og så er der lige pludselig temperaturfølere osv. at tage højde for...

Men du kan skrive modelnummeret i morgen, så skal jeg se om jeg kan guide dig lidt videre.

• #18   26. sep 2010 lyder voldsomt men klima er også en eftermonteret model men nu må vi se smiley
    jeg prøver at se modellen i morgen mener jeg har en fin bog om den smiley

Kommentér på:
Hjælp til webasto fyr

Annonce