{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.240 visninger | Oprettet:

Hjælp til lidt varme i min corsa {{forumTopicSubject}}

Jeg har gennem noget tid ikke ku få varme i min bil (opel Corsa a) selv om motoren er fint varm og der er vand på køleren... igår skiftede jeg så termostatventilen da jeg fik at vide det nok var den der var i stykker, men jeg har stadig ingen varme, er der nogen der har erfaring med dette problem? kan det være luft i kølesystemet, og hvis det er, hvordan lufter man så ud? Alt hjælp er velkommen da vi går en kold tid i møde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til lidt varme i min corsa
  • #2   28. sep 2010 varmelegme? har ikke tjekket om de er varme, men er det da ikke varmen fra motoren der bringer varme i bilen?

• #4   28. sep 2010 Du har også varme hane i bilen .åbner den når du drejer knapen for varme ,det kan godt være din kabel er hopet af eller defekt.
    Hvis den åbner vil dine varme slange være lige varme :)(ud og ind slange .dvs at det er genemgang hvis ikke så er der der er problem.

• #5   28. sep 2010 hmm... må prøve at tjekke det med kablet... det er da en mulighed. men hele lortet ligger vel oppe under instromentbrettet det skal nok blive sjovt.... så kan jeg vel også finde det varme legeme og se om de er i orden. tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Hjælp til lidt varme i min corsa

Annonce