{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

hjælp! kabinelys bmw 525 e34 fra1992. {{forumTopicSubject}}

Hvem kan fortælle mig hvad/hvilken styrbox der styrer kabinelyset/bagagerumslyset i en bmw 525 e34 fra1992.
Sikringerne til henholdsvis kabine/begagerum (2 stk) er tjekket, og de var for store 25A og 30A i stedet for 10A og 15A mener jeg, og mens de for store sikringer sad i sikringsboksen, har jeg lavet en (lille) kortslutning i bagklappen, da jeg lodede ledninger.
Og ja siden da, har der intet indvendigt lys været!
De store sikringer var selvfølgeligt heller ej sprunget, så noget er brændt af, men hva??
alt comfortluk c.lås elruder virker som det skal..
kan signalerner komme fra den box som styrer forlys baglys, o.s.v??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp! kabinelys bmw 525 e34 fra1992.
  • #1   3. okt 2010 tjekket de sikringer der sidder under dit bagsæde? der sidder som regel også en lille stribe der hvor jeg mener der er en der har med kabinelyset også og gøre

• #2   4. okt 2010 hmm, mener der er otte sikringer der i min, dem har jeg ikke målt gennem gang på, med kiggede, og at det så ok ud!! kan det være modulet til elrude/ c.lås som styrer lyset. bilen er med comfortluk på alle ruder og taget, mener også at der er en funtion hvor biler er låst, og man vipper med fører håntaget, så tændte lyset i kabinen, og der kommer vist også varme i dørlåsen! ved ikke om det med varmen passer, men er bare sikker på at kabinelyset tændte når man aktiverede switsen i dørhåntaget. Det tyder vel på at kabinelyset er sammen bygget med låsesystemet, eller???

• #3   4. okt 2010 ville nu nok tjekke dem alligevel ;-).

Det med varmen passer skam ;). og ja dit kabinelys burde tænde hvis du river i håndtaget hvis den er udstyret med at det comfortluk osv. Det er ikke alle e34 det er på. Mener dog ikke at lås og lys hænger sammen som sådan. i hvert tilfælde ikke sikringsmæssigt hvis lås og comfort luk virker som det skal.

Kommentér på:
hjælp! kabinelys bmw 525 e34 fra1992.

Annonce