{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

VW Gearkasser {{forumTopicSubject}}

Jeg må nok sande at min gearkasse skal skiftes, da differentialet knurer/snurrer når jeg kører.. Har fået at vide at en renovation vil være for omfattende og dermed omkostningfuld smiley

Men jeg har så et spørgsmål da jeg skal ud og finde en brugt gearkasse.. VW laver jo en masse biler, Golf, Skoda og Audi osv. Jeg har selv en Audi A3 8L, og ved at dens motor, 1.6 8v 101 hk er identisk med andre folkevogn modeller.

Er der nogle der ved om jeg kan tage en gearkasse fra en anden model, og i så fald, hvilke nogle andre biler kører med sammen gearkasse som min Audi.

Og er der nogle der ved hvad det er for en gearkasse der sidder på min bil ? - Den har vidst 3 bogstaver.

Lige for at summe op:
Audi A3 8L 98' 1.6 8v 101hk mangler en gearkasse, hvor og hvilke kan jeg bruge ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Gearkasser
  • #1   6. okt 2010 du kan tage fra golf og seat af og andre A3 modeller men find gearksse koden på den så ved du hva gearkassen skal hedde og det står typisk med 3 bogstaver til og starte med det er dem du skal går ud fra men ved ikke hva det er for en type gearkssse du køre med men som regel står koden oven på gearkassen eller under den så find det nr og så kom ud og led efter en ny gearksse så du må have en god jagt

Kommentér på:
VW Gearkasser

Annonce