{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.457 visninger | Oprettet:

gearolie golf 3 {{forumTopicSubject}}

hvor tit skifter i olie på jeres gearkasser og hvordan gør i ? jeg kan se at der er et grønt låg ovenpå gearkassen og når jeg åbner den kan jeg ikke se noget olie og det ser ud til at det er længe siden der har været pålyldt olie hvis det er der man påfylder gearolie på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gearolie golf 3
  • #1   10. okt 2010 der må du IKKE fylde olie i, det er ned til koblingen, som ikke bliver glad for olie, dvs ny kobling..

lyder til det nok er en ide at få en anden til at skifte olien smiley

• #2   10. okt 2010 hvor gør man det så henne det kan da ikke være så svært??

• #3   10. okt 2010 der er en på fyldnings skrue i enden af gearkassen(17mm umbraco) som skrues ud(sidder bag venstre forhjul),
    og så er der en aftapnings skrue (17mm umbraco) under gearkassen ved differentialet, hvor du tapper det gamle olie af, sæt skruen i igen,
    og fyld på ved påfyldnings skruen, til det løber ud af dette hul(bilen skal stå plan)
    og i med skruen igen..
    anbefalet gearolie til den type gearkasse er
    castrol TAF-X 75/90

• #4   10. okt 2010 Der sidder en niveau prop på gearkassen. Nemmest at se nede fra.

• #5   10. okt 2010 Og husk for guds skyld at løsne PÅFYLDNINGSSKRUEN først! For står du og har tappet alt olien af, og du så ikke kan fylde på igen, ja så det ikke så smart smiley

Kommentér på:
gearolie golf 3

Annonce