{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.287 visninger | Oprettet:

Morten h
Morten h
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 17

Hopper ud af 5 gear {{forumTopicSubject}}

Når jeg kører over 110kmt så hopper den ud af 5 gear, så når vi kører på motorvej skal vi holde gearstangen med hånden, bilen er en suzuki liana 1.3 fra 2001 kørt 150000.
Nogen der ved hvad det skyldes, er det en ny gearkasse der skal til ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hopper ud af 5 gear
  • #1   13. okt 2010 min gamle toyota carina 2 gjorde det samme. den hoppede ud af 3 gear. ,så jeg sprang fra 2 til 4 gear når jeg kørte i den,. men der skulle en ny gear kasse i bilen, så virkede det igen.

• #2   13. okt 2010 Du skal have tjekket gearkassen, lyder som om en synkromesh som er slidt godt og grundigt ned. Hvis du ikke selv kan kigge/lave det, så kør på værksted og hører hvad de skal have for at kontrollere gearkassen.

• #3   13. okt 2010 Bare så du ved det, der er en del forskel på at kontrollere, og adskille gearkassen.

• Morten h
    Morten h Tilmeldt:
    okt 2010

#4   13. okt 2010 Håber dælme ikke det er en gearkasse der skal til, troede mine nøgler var slidt op da de ikke ville dreje rundt i tændingslåsen, det viser sig så hele tændingslåsen er smadret med en skruetrækker eller lign, forsøg på tyveri !! Det koster 5000,- at få lavet, og så en mulig ny gearkasse. Der slipper jeg nok ikke med 5000,- Men tak for svar.

• #5   13. okt 2010 ved ik om sådan en stor bil er med kabler eller stang, men hvis et motorophæng er helt ¨færdig kan den måske lave det nummer der.
    børster den tænder nåt i sætter den i 5 gear?

• Morten h
    Morten h Tilmeldt:
    okt 2010

#6   14. okt 2010 Den siger ingen lyde i gearkassen, den hopper bare ud engang i mellem.. Jeg ved højre bærearm er færdig, kan det være derfor ?

• #7   15. okt 2010 Har intet med det at gøre smiley har ihvertfald aldrig hørt eller oplevet om det

• #8   15. okt 2010 hvis man ik kan sætte den ordentlig i gear, vil den måske ku gå lidt i indgreb, og så springe ud. hvis den børster tænder, ku det være schrynkomesh der var flækket.

Kommentér på:
Hopper ud af 5 gear

Annonce