{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Klonk lyde fra golf 5 GTI DSG 2006 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg har fået monteret en spritny Lowtec sportsundervogn, fjedre og dæmpere, som sænker 50/40mm på min golf 5 gti dsg fra 2006 kørt 80.000km.
Jeg har i den forbindelse oplevet en slags klonklyde når man kører meget langsomt og drejer til enten højre eller venstre.

Vi har i den forbindelse skiftet stabilisatorarme til nogle længde justerbare fra NV autodele samt helt nye Sachs tårnlejer og problemet er der stadig dog slet ikke så udtalt.
Bilen styrer perfekt og ligger suverænt på vejen.
Nu er jeg den type som hører de mindste mislyde i bilen og derfor kunne jeg godt tænke mig noget input fra jer til hvad problemet kan skyldes?

Endvidere knirker det fra bagenden på bilen, lyder som slidte bøsninger, når jeg kører langsomt og det er ujævnt eller drejer.

Ydermere skal det siges, at vi ved montering af nye tårnlejer konstaterede at fejdrene foran har kunnet skubbe sig en bitte smule i skålen eller det tror vi ihvertfald, da vi kunne se en ridse i skålen på 1cm størrelse som om fejdren er gået på der? Men mon ikke det skyldes tårnlejerne som var en del slidte og kunne give sig en del da vi fik dem af. Lyden var også markant værre med de gamle tårnlejer end med de nye.

Håber meget på noget input.

Rune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klonk lyde fra golf 5 GTI DSG 2006
  • #1   15. okt 2010 Hmm Fjedrene er helt nye og fejler ikke noget som sådan andet end at vi kan se fjederen har skubbet sig lidt i skålen.

Men venter lige og ser om det er fordi det hele bare lige skal sætte sig eller hvad det nu er.

Kommentér på:
Klonk lyde fra golf 5 GTI DSG 2006

Annonce