{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mitsubishi Galant - slidt motor?
  • #1   22. feb 2004 Min galant har kørt 285.000 og den bruger også lidt olie så d skal de nok gøre smiley

• kenneth t
    kenneth t Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   22. feb 2004 Tak for de ange gode svar - Dem jeg ellers har snakket med har fortalt at man skal holde sig væk - når motoren har kørt så meget - men det er vel igen, hvordan den er blevet kørt - bilen er kørt af den samme "Forretningsmand" siden starten - og hvis vi snakker mercedes - så er 398.000 jo ikke det vildeste? - men har fået at vide at den ingen "Underlige lyde har" ej tikken eller banken - og er ligeledes meget lydløs - så den er vel ikke helt håbløs - Prisen er 22.000

• #3   22. feb 2004 Generelt er det jo næsten aldrig motoren der er problemet... Men der er jo også ting som træk aksel, bærearme osv.. For hvis det er slidt kan det jo blive et dyrt køb..

• kenneth t
    kenneth t Tilmeldt:
    feb 2004

#4   22. feb 2004 Rigtigt nok - der står kun at - tandrem skiftet - . Måske jeg skulle få reduceret prisen fra 22.000 til små 17.000 Hvis muligt :o)

Tak for svaret.

• #5   22. feb 2004 Kør motoren på driftstemperatur ved alm kørsel... Og lad den så stå i tomgang.. ved ca. 800 omdr/m.. Kontroller og olielampen lyser... Det er nemlig MEGET dyrt og besværligt at skifte oliepumpen (Hvis det da ikke også er lejerne der er slidt op..) Men jeg har en kammerat der har en bil som du prøver at købe... Så længe det virker er det ok... Men reservedele er i den dyre ende....

• kenneth t
    kenneth t Tilmeldt:
    feb 2004

#6   22. feb 2004 Kender du bilen som er på billedet?

Kommentér på:
Mitsubishi Galant - slidt motor?

Annonce