{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.855 visninger | Oprettet:

Problem med termostat E36. {{forumTopicSubject}}

Hej drenge.
Her i går smed den meget af vandet på bilen imens jeg var ude og køre, og ville derfor fylde nyt på i dag, og selvfølgelig udlufte systemet.

Men imens jeg står der, har åbnet for diverse huller og fuld smæk på radiatoren sker der ikke rigtigt noget, udover at den lige pludselig begynder at dampe voldsomt op fra udluftningshullet.. Og jeg kan samtidig mærke at slangen efter termostaten er fuldstændig tom for vand.

Det skal siges at temp. måleren i bilen står lige så fint lodret imens dette sker.

Jeg vælger derfor at slukke bilen.. og imens jeg står der og trykker lidt på slangen efter termostaten drikker den lige pludselig alt vandet fra ekspansionsbeholderen.

Jeg formoder at termostatens dage er talte, og vil derfor udskifte den, men ved ikke hvilken termostat jeg skal have fat i, da jeg kan se at der findes mange forskellige.

Bilen er en BMW E36 320 fra '91, men jeg ved ikke om motoren er med eller uden vanos, derfor jeg har uploaded et billede her:
http://i93.photobucket.com/albums/l47/sonsora_2006/mms_img67009.jpg

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med termostat E36.
Kommentér på:
Problem med termostat E36.

Annonce