{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.742 visninger | Oprettet:

SEAT Altea - kobling og svinghjul {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har lige fået af vide at jeg skal have skiftet min kobling og mit svinghjul. Det er åbenbart at alment SEAT problem at disse to går i stykker. Priserne svinger bare meget for at få det lavet hos mekaniker. Generelt ligger de mellem 10000 - 14000 kroner.. Ville det kunne betale sig at få det lavet i tyskland.. og hvad er egentlig en normal/rimelig pris for sådan en reperation smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SEAT Altea - kobling og svinghjul
  • #1   4. nov 2010 jeg har selv lige fået skiftet mit for et halvt år siden.
    jeg fik pris hos seat på omkring de 16000.
    og jeg ringede lidt rundt til tyskland, og fik en pris på 14000. så jah lidt er der, men man skal så også lige derned.
    Valgte så at få det lavet sort og fik det lavet til 9000. kobling og svinghjul koster et sted imellem 5-8000 alt efter hvilke mærke man tager.

• #2   4. nov 2010 Har ligget skiftet kobling og svinghjul på en golf 5 1.9 tdi, den fik enkelt masse svinghjul og upgrade kobling, købt i USA, så får du ikke problemer med raslen fra svinghjul igen, det giver lidt mere støj fra gearkasse i tomgang, men kan kun høres udvendig, også kan den sagtens klare at blive chippet smiley

• #3   4. nov 2010 Ved hvor meget skal det skiftes normalt ?

er det noget jeg skal være bange for ?

• #4   4. nov 2010 Tak for hjælpen smiley

For fanden de mekanikere ved godt hvad de skal have for det!

Nogen der kender en mekaniker som evt vil lave det sort? Har fået oplyst at jeg kan skaffe reservedelene til 4500 +moms. Hvad skal det så koste at få delene monteret?

Kommentér på:
SEAT Altea - kobling og svinghjul

Annonce