1.274 visninger
|
Oprettet:
Golf 3 TDI bliver ikke ordentlig varm? {{forumTopicSubject}}
Nogen der kan forklare hvorfor min Golf ikke bliver mere end 70 grader varm uanset hvor længe jeg kører?
Synes jeg har hørt det ofte er et problem for disse modeller, men er der noget man kan gøre for at afhjælpe det..? Hørte noget om man evt. kunne sætte noget pap ude ved køleren så den ikke får lige så meget kold luft......???
feb 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 101 Svar: 622
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 62 Biler: 3 Svar: 4.056
bliver den kun 70 grader? eller er det bare det som den viser i speedo? for så kunne det godt lyde som din temp. føler som er defekt
jun 2007
Følger: 27 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 34 Svar: 369
Det kan være den termostat som ikke lukker, dvs står delvist eller helt åbent.. mange tror det er termostatens opgave at holde motoren kold!! vil nu nærmere sige det er dens opgave at opret holde den rigtigt motor temperatur..
Jeg havde selv et problem med min hyndai i vinter, den blev godt nok drift varm, men der skulle ikke ret meget til at gøre den køligere igen (altså under drift temp, men ikke is kold) problemet var et min termostat lukkede for sent efter den havde stået åben, mener den begyndte at åbne stille og roligt ved ca. 75 grader og stod fuldt åben ved ca, 90-92, den lukkede så først igen ved ca 60 grader hvilket ikke er godt..
Franz
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 27 Biler: 9 Emner: 448 Svar: 2.291
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 14 Svar: 7
Golf 3 TDI bliver ikke ordentlig varm?