{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Tændingsproblem Bmw e30 {{forumTopicSubject}}

Min ellers så dejlige bimmer kører ikke specielt godt længere..Den smider tændingen fuldstændig højest 1 sek og så kører den igen..Andre gange hakker den meget kraftig og begynder at gå på kun 5 cylendere.Jeg har skiftet krumtapsføler,tændkabler,rotor og og fordeler dæksel..Hvad er der galt,for jeg kan ikke rigtig se fejlen længere..???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tændingsproblem Bmw e30
  • #1   4. nov 2010 prøv tændrør og tænd spole.

• #2   4. nov 2010 Tændrørende er også nye..:) Ja,det kunne være jeg skulle prøve at skifte den tændspole,men så burde den jo brokke sig hele tiden og det gør den ikke..

• #3   4. nov 2010 jeg prøvede på min e30 at den ikke ville starte en dag men så fandt jeg ud af at i et af tændkablerne var der et lille hul og der hang en dråbe vand ved hullet så det fik en gnist til at springe ud i motorrummet så da jeg fik fixede det startede den igen...

• #4   4. nov 2010 Det vil jeg godt nok ikke håbe at der er i mine,for de er spritnye og er blevet sat i idag..:)

• #5   4. nov 2010 Mål din tændspole ud.
    Ohm klemme 15 og 1 ud på tændspolen (Står på den) - Der skal være 0.5 til 5 ohm cirka
    Ohm klemme 15 og 4 ud op tændspolen (Kl 4 er den der går til strømfordeler) - Der skal være 3-6k ohm
    derefter ridser du ind til metallet på tændspolen med en kniv eller andet, ser om der er modstand mellem hhv. kl. 4, 15 og stellet på tændspolen, hvis der er uendelig modstand der, så fejler din tændspole ingenting, og så skal du nok kigge på din styreboks så vidt jeg kan se på dine udskiftede komponenter.

Kommentér på:
Tændingsproblem Bmw e30

Annonce