{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.152 visninger | Oprettet:

Vand i kabine peugeot 406 {{forumTopicSubject}}

Der er vand i bunden af min bil. Førersædet samt bagsædet bag førersædet er vådt. Er der nogen som er i stand til og fortællle mig hvad der er galt?

Jeg kan ikke se noget usædvanligt i motorrummet. Blæserne virker og der er ingen lugte, når jeg tænder blæseren.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vand i kabine peugeot 406
  • #1   5. nov 2010 Har en kammerat der havde problemer med listerne på venstre bagdør, der kom vand i den ved, og den havde våde måtter, og vand under bagsædet...

• #2   5. nov 2010 Det må undersøges. Umiddelbart kunne jeg ikke forestillet mig at det er problemet.

• #3   5. nov 2010 Tage noget a4 ark papir det halve skal være i døren og det andet halve ude, smæk døren, træk papiret rundt, de steder du kan køre den er listerne ikke gode nok! Hvis papiret går istykker så er døren tæt de steder.

• #4   5. nov 2010 det er gummi pakningen omkring antennen i taget pil loftlyset ned og skrug antennen af inde fra bilen giv antennen noget sort vindusfuge omkring bolten og monter den igen
    det er normalt for alle biler med antenne i taget at pakningen bliver mør og så har man vand som kravler underhimlen og ned alle steder

• Jesper  M
    Jesper M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 4
    #5   11. nov 2010 det kan være at dit varmelegme til kabine varmen er blevet utæt. den sidder inde i instrumenteringen eller under. der pumpes vand igennem den når bilen er startet.

Kommentér på:
Vand i kabine peugeot 406

Annonce