{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carsound, nogle med viden?
  • #1   10. nov 2010 2500

• #2   10. nov 2010 kommer an på hvilket der monteres smiley

• #3   10. nov 2010 det er meget forskelligt...

men 500 i timen...

• #4   10. nov 2010 er det uanset hvor stort et anlæg man skal ha lavet??

• #5   10. nov 2010 Madsen, endelig et brugbart svar smiley
    er du fuldstændig sikker på det 500 i timen? smiley

og et lille anlæg, hvor lang tid kan det tage at smække i?

et til små 2 tusinde?

• #6   10. nov 2010 Madsen, endelig et brugbart svar smiley
    er du fuldstændig sikker på det 500 i timen? smiley

og et lille anlæg, hvor lang tid kan det tage at smække i?

et til små 2 tusinde?

• #7   10. nov 2010 500 i timen . jeg gav 6K for fuld montering af mit anlæg - se evt hvad der er lavet smiley

• #8   10. nov 2010 Anna B .... 6000 kr kun montering af det dér ... OMG !

• #9   10. nov 2010 jeg gav over 10000 men så lavede de os alt

• #10   10. nov 2010 Anna B; Er det seriøst? At betale.

• #12   10. nov 2010 Han har udskåret huller i dørene og speciallavet holdere til det, sat delefilter under instrumenteringen, diskanter i forruden (mange ting der skal skrues af og på), trukket alle ledninger hvor de nu skal sidde (og lavet nye huller for de kunne komme ud i dørene), betrukket bagagerummet med ny filt, lavet speciel støtte til forstærkerne (for ikke at ødelægge baggagerummet) og ellers er der nu bare kanon service . desuden vandsikret dørene, samt givet det rustbeskytter, nu han måtte skære i dørene..
    Men selvfølgelig. jeg har anlæg for 20-25 K . derfor tager jeg ingen chancer for at det kunne ricikere at brænde af. kan nok ikke betale sig med noget til 2000 kr.

• #13   10. nov 2010 **Mr. Boss** : Syntes godt nok også det er meget, er det med kabler. kan godt regne ud at det ikke er med enhederne.? Men syntes godt nok det er meget at tage for det,. Men okay, priserne er jo også en del dyrer når der skal regning med iforhold til at lave det selv. Mit eget står min i ca. 4000,- med en færdig bass kass til 12 ", også lavede jeg selv bunden og 2 sider, og beklædte det med noget look a like læder.

• #14   10. nov 2010 Anna B: Syntes stadigvæk det er mange penge, for det der er lavet. Men forstår ikke hvor der skulle bores i dørene.? Det kan jeg ikke se hvad meningen er, ved godt at der vil rende vand ind i døren og det er meningen, men der vil jo være hul i bunden af alle døre, for vandet vil løbe ud. Har han ikke bare trukket kablerne i den orginale manchette ved dørstolpen?

• #15   10. nov 2010 Selvfølelig kan jeg sætte mig ind i hvis man ikke selv kan lave tingene. MEN Mr. Boss går du fra det er fra din fine Nissan, Hvad har de lavet for over 10000,- bare trukket kabler, monteret tingene i dørene? Eller hvad har de lavet. Syntes godt nok det lyder vildt med de priser. Vil da slet ikke tænke på hvad min eget ville stå i med montering.

• #16   10. nov 2010 Michael F : Der er kort stel, der er ført under tæppet og ned omkring reservedækket smiley hvor det helt præcist sidder kan jeg ikke huske. mener det går fra kondensatorene og så lige lagt til stel i hver sin side...
    Og nej, jeg har INGEN problemer med støj. det spiller fuldstændig rent. (er meget meget hysterisk med den slags)
    fik et par uger problemer med støj, men det var en støjkondensator i motorrummet der var gået, efter jeg havde skiftet tændkabler og ændret hvordan de lå - men det blev rettet, og det var jo så selvforskyldt smiley

Søren S: Der er kun boret i dørene, for at der kunne komme større højtalere i - standard sidder der nogle bitte små trekantede nogen, og mine er jo som de runde, som dem der sidder i hathylden smiley og fordi det er en gammel bil, var dørene ikke helt tætte - derfor han lavede lidt ekstra afskærmning, jo ingen grund til at give højtalerne vand. Kablerne er trukket gennem stikkene i dørene (men org. var der ikke plads, og stikkene var ikke rigtig til at skille ad, fordi dem der har haft bilen før, havde malet over dem - så der blev "boret" ekstra gennemgang for de lidt tykkere kabler kunne komme igennem. de originale kabler er jo meget tynde)

• #17   10. nov 2010 Anna B - For satan da, det var mange penge.. ..

Og så har han trukket phono sammen med plus-kablet, ville mene at det gav støj på linien.. ..

• #18   10. nov 2010 Dichael, som sagt er der abosolut ingen støj - jeg tror godt han ved hvad han laver derude. Jeg ville til hver en tid bruge penge i den butik igen, hvis jeg en dag skifter bil. hellere 6000 til noget service hos en lokal, der altid står klar til at kigge på hvilken som helst fejl der skulle opstå, end sløse sig til en "venneløsning" hvor hele lortet brænder af . min veninde har brugt 2x20.000 på anlæg, og fordi hun stolede på at "hendes venner godt kunne montere det" er hele lortet brændt af , og nu ærger hun sig over, at hun ikk fik en prof til det.

• #19   10. nov 2010 Anna B: Ja okay, syntes godt nok der er bare det er mange penge for "Så lidt" Men igen tingene koster jo hvis man ikke laver dem selv. Men gav du 6 kg, for at få lavet det med dine døre, og lagt kabler samt montering, Så har du selv stået for køb af enheder, kasse, kabler, filt osv. Eller hvordan. Men okay, der er jo også meget arbejede i det, det er jo ikke bare en time man bruger på det. For lavede mit eget på en hel weekend, efter arbejde kl 16 fredag til kl. lort og kl. tid til nat både lørdag og søndag.

Dichael: Phonokabler er jo afskærmet for at undgå dette. Og det har nødvendigvis ikke noget at sige. Men du kan selvfølelig godt komme ud for det, Men igen der er forskel på om du køber kvalitet ved Carsound eller køber i Thansen.

• #20   10. nov 2010 Anna B: Hvordan kunne det lige ske, Med din venninde? Havde hendes kammerat glem sikring eller hvordan?

• #21   10. nov 2010 Anna - Nu brænder jeg aldrig noget af smiley

Men tommelfinger-reglen, og den første man lærer, er at phonokabler og pluskabler aldrig må komme nær hinanden, da generatorstøjen vil transporteres igennem pluskablet, og videregive det til phonokablet smiley

Men det må være nogle SUPER gode støjafskærmede kabler du har købt dig så smiley

Jeg er bare misundelig på at du kan kaste 6000 efter "arbejde", får det helt fårligt ved tanken.-. ..

• #22   10. nov 2010 Jeg tror ikke at folk er klar over hvor lang tid en montering tager.
    6.000,- kr må jo svare til 12 timer, hvis det er 500,- i timen, og det skal der da nok være brugt hvis der er lavet de nævnte ting....

Dan: Hvis du vil have nogle seriøse svar er du også nødt til at uddybe dit spørgsmål...Hvad er "et lille anlæg"? Der er et meget vidt begreb....

• #23   10. nov 2010 Søren S: De har de hele hos carsound, så de skar jo bare lidt af deres "rulle" for at give baggagerummet nyt filt.. alle andre ting er også købt hos dem, så de fik jo bare den bunke jeg havde købt ind (og basserne er jo fastmonteret i en org. kasse fra start), og så ordnede Mads det i Carsound Holbæk
    eftersom jeg jo har købt en del derude, ved jeg, at jeg fik noget rabat. han arbejdede på det 14 timer og derudover var der enkelte ting, såsom det nye filt, og andre små dippedutter der også var i den regning på de 6K
    men tilpasning af dørene tager jo også sin tid, når der skal skæres så meget, og måles og vurderes , for både dørbeklædningen skal jo kunne komme på igen , samt vinduet skal kunne rulles helt ned, uden at skære i kabler eller ramme enheden.
    Hvad angår hvad der er gået galt med min venindes to anlæg skal jeg ikke kunne sige, men det hele endte i hvert fald som skrot.

Dichael - hvad er det du mener der er så forkert, siden _arbejde_ skal ha anførselstegn?
    du ved jo ikke hvordan kablerne ligger, når de er ført videre fra baggagerummet. Men måske er det gode kabler - måske er det godt arbejde - eller en kombination smiley

• #24   10. nov 2010 Anna - Mener, at jeg laver lat selv, ikke at det altid bliver perfekt, men er for nærig til at betale andre for en ydelse..

Betaler kun for ting smiley

• #25   10. nov 2010 Jeg er for perfektionistisk til at lade min uvidenhed ødelægge fx mit anlæg smiley og hvis det ikke interesserer mig nok, gider jeg ikke sætte mig ind i det.. Jeg vil hellere koncentrere mig om ting jeg brænder for - fx MC smiley

• #26   10. nov 2010 uh, MC er godt smiley Harley eller sport ?

• #28   10. nov 2010 okay, respekt, du fik lige en stemme, om du vil eller ej..

Det er for sindsygt jo, er du god? Hvilket plan?

• #29   10. nov 2010 Det er ikke sindssygt , det er pisse sjovt smiley
    Knuste min første cykel under aller første kursus på bane tidligere på året , og selvom jeg styrtede, har det bare været fuld skrald lige siden smiley
    Jeg kører bare for sjov . er først startet på det i år, efter jeg fik kortet i sommers. så linket er til den nye af cyklerne, som jeg håber jeg når nogle gode tider på næste sæson.

• #30   10. nov 2010 Kunne jeg godt forestille mig, har endnu kun prøvet en 700ccm. på alm. vej, ville godt prøve nogle baner.

Men du er fuld af power, det er godt at høre, der er ikke mange af din slags smiley

• #31   11. nov 2010 Det er bare fedt at tage langsiderne med over 260 km/t - giver lidt adrenalinkick smiley
    Men ja, er mere undtagelsen end reglen .

• #32   11. nov 2010 Hvor er du fra? jeg kan tilbyde anlægs montering / produktion i KBH området hvis det er noget du ønsker.

• #33   11. nov 2010 Bare giv den gasz tøz smiley

Kommentér på:
Carsound, nogle med viden?

Annonce