{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.249 visninger | Oprettet:

Kim Z
Kim Z
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 32

Benzinpumpe i polo {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en polo 1,3 fra 1991. den anden dag opdagede jeg et hul i benzinpumpen, den udvendige. Så den skal så skiftes.
Jeg tappede benzinen af og afmonterede pumpen.
Jeg har købt en universal brændstofpumpe hos mekronomen og fået den monteret. da min nærrighed bød mig ikke at købe en "original"
se nednstående:
rændstofpumpe / Brændstof/Motor
Varenr.: 14-133000
Artikel: Brændstofpumpe
Type: Universal
Anm.: Flux 100 l/h
Anm.: Sugehøjde 1 m
Tryk: 0.15 bar
Info: Elektrisk brændstofpumpe til 12 volt. Pumpen kan erstatte eksisterende mekaniske pumpe. Slangetilslutning 8 mm. Til benzin og diesel.
Pris: 678.75 kr.

Her så spørgsmålet.

Jeg kan starte bilen igen... men den går død.. kan der være kommet skidt med op i kaburator?

eller har I andre indput.

Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzinpumpe i polo
  • #1   12. nov 2010 Mit gæt er du har en pumpe der slet ikk leverer tryk nok.Typisk omkring 3 bar på de fleste Monopoint og mulitpoint maskiner med elektroniske brændstof dyser. så du skal ha en pumpe der kan levere det tryk.

den du har fået nu virker fint til ældre biler med ganske alm karburator 7 dobbelt webere osv og mekanisk pumpe monteret typisk på motor blok eller topstykke .. og derfor går den død igen da den ikk får brændstof nok

• #2   12. nov 2010 den lever slet ikke tryk nok. vis det er en monopoint indsprøjtning, køre polo med 1.2 bar i benzintryk. og din levere kun 0.15 bar, som slet ikke er nok.. så du skal finde en pumpe der kan levere noget mere tryk

• #3   12. nov 2010 desuden sidder der 2 pumper på sådan en, en i tanken sammen med benzin måleren og en sammen med benzin filteret under bilen..

• Kim Z
    Kim Z Tilmeldt:
    okt 2009

#4   12. nov 2010 Hejsa...

sikke noget møj.
    Var godt klar over at der var to. den jeg har afmomteret er den der sidder under højre bagvange...

Hvis den jeg har fået er forkert er der så nogen der har en ide til hvor man kan få en pumpe der ka bruges til en fornuftig pris?

Kim

• #5   12. nov 2010 Find noget brugt ved en ophugger..... alt andet gør det selv kan ikke bruges,desværre smiley

• Kim Z
    Kim Z Tilmeldt:
    okt 2009

#6   12. nov 2010 Handler det blot om at jeg finder en pumpe der trykker med minimum 1,2 bar... eller må den gerne trykke med mere?

Kim

Kommentér på:
Benzinpumpe i polo

Annonce