{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Tom
Tom
Følger: 1 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 3

Ford Scorpio 2.0i,1990, el-rudehejs {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 2.0i DOHC fra april 1990. Der er manuel vindueshejs. Jeg har fået ledningsnet (som løber i dørene fra multistikket) fra en GHIA, sidespejle, og vindueshejsmotorer. Jeg har monteret "relæ III" og isat sikring nr. "23". Mine spejle virker og kan styres, men der er desværre ingen liv i el-motoren til rudehejs :-(. Relæet bliver lunt, hvilket hvis ikke er helt godt. Bilen er den første model i sedan og med DOHC motor og 120HK. Der er ikke soltag og lign, som er normalt i GL. Hvis nogen af jer ved om det kan lade sig gøre at montere el-rudehejs, så lad mig vide hvordan. Jeg har monteret dørbeklædning og lign, fra en GHIA i bilen. Jeg har Haynes' værkstedsmanual og har siddet og studeret ledningsdiagrammer. Hvis en af jer har prøvet at udbygge en Scorpio hører jeg gerne fra jer. Ham som jeg fik delene fra sagde, at det ikke var noget problem at udbygge den til en semi GL, glemte bare at spørge om hvordan smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford Scorpio 2.0i,1990, el-rudehejs
  • #1   13. nov 2010 der er forskel i ledningerne i dørene på de nye og gamle modeller

Byggede selv om fra gamle døre til nye og måtte klippe og samle lidt for at få det til at passe sammen igen

har ikke lige tid til at finde diagrammer til dig lige nu men send mig en pb om et par dage så skal jeg nok se om jeg kan hjælpe dig igennem hvis ikke andre er kommet i forkøbet

• #2   14. nov 2010 først tak for din hurtige respons på min forespørgsel. Tror du, at det ville hjælpe mig, hvis jeg fik skaffet ledningerne, som sidder i dørene. Jeg ved at min autoophugger har en V6 2.9GL automatic fra 1990 stående. Tror at disse ledninger ville passe bedre end dem som jeg har liggende fra en Ghia model 1987?? Jeg spekulerer på om der trukket ledninger ud til multistikket eller om de er sparet væk på min model, som Ford kun byggede i 1990 og 1991 inden den blev faceliftet i 1992. Det er jo "fattigmandsscorpioen smiley Hvis der ikke er ledninger ud ud stikket, så kan det jo ikke betale sig at købe nogle andre ledninger hos "huggeren".

• #3   14. nov 2010 der skal nok være ledninger i stolperne

men prøv da evt at se om du må "låne " dem før du køber for at se om det virker

Jeg byggede om fra en 93 dør til en 88 bil

• #4   9. maj 2011 Nu er der gået et halvt år og jeg har igen fået tid til at kigge på min "fritidsinteresse" og lader lige "projekt hus" ligge lidt smiley Jeg har konstateret, at der i hullerne i multistikket i dørkarmen ikke er strøm i alle hullerne. For at få vindueshejs i forruderne skal hele ledningsnettet, så udskiftes????? I så fald må den køre videre uden rudehejs. Håber der er Ford entusiast, som kan løfte sløret smiley

Kommentér på:
Ford Scorpio 2.0i,1990, el-rudehejs

Annonce