{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.724 visninger | Oprettet:

Peugeot 207 kobling - What to do? {{forumTopicSubject}}

MEGA KRISE!!!!!!

Har bygget anlæg i en kundebil og der er nu opstået et problem, som kunden mener er mit problem.

Da kunden skulle hente sin bil og jeg skulle køre den ud af værkstedet, trykkede jeg på koblingen og så gik den bare i bund.

Kunne se at der lå væske under bilen og pillede hjulet af, for at se ind under bilen. Der går et rør ud fra bilen af, hvorpå der sidder en lille hvid plastikting på, der røg ud af røret, hver gang man trykkede på koblingen. Kan ikke rigtigt komme til, men kunne mærke der sad noget på den, som mærkedes som en split, eller en låsering, som jeg så fik skudt ned på plads, så den hvide plastikting ikke længere bevæger sig. Men der er stadig ingen modstand i koblingspedalen, så den går bare i bund, når man trykker på den. Den er fjederpåvirket, så den klonker bare i bund og bliver der, til man manuelt hiver den ud igen.

Har ikke en skid forstand på biler, i forhold til motor og den slags, så ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, for at undgå at betale Peugeot i dyre domme, for at løse et (sikkert) simpelt problem. Siden der er væske på gulvet og det jo nok er kommet derfra røret, må man jo også kunne putte det på igen.. Men hvor? Der står intet i instruktions bogen,

Ringede til min mekanikker, der mente at koblingskablet er knækket, men eftersom bilen er ny, kun har kørt 149km og der var væske på gulvet, så er det jo nok ikke der problemet ligger.


Undskyld det lange indlæg, men er der nogen herinde der VED hvad fejlen kan være og hvordan jeg løser det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 207 kobling - What to do?
Kommentér på:
Peugeot 207 kobling - What to do?

Annonce