{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Audi A3 årg. 97 ' {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har fået en "ny" bil. Det er en Audi A3 årg. 97. Den er lidt anderledes end min gamle Corolla fra 95.. Og jeg ved ikke om det er mig der er idiot, eller om Audien bare sådan.. smiley

Når jeg tænder bilen, tænder lygterne ikke automatisk (hvilket de gør i corollaen) .. jeg skal dreje på den der slår lyset til lige til venstre for rattet før det tænder. er det normalt? eller skal det virke ligesom i corollaen? Glemmer tit at tænde lyset, fordi jeg er vandt til det står sådan i corollaen.. hvis man drejer den i corollaen er det for at tænde lyset ved speedometeret når det er mørkt.. smiley

en anden ting er, at når jeg slukker bilen, drejer den jeg har lige talt om over på " 0 " så lyset burde slukke, slukker det ikke altid. lod så mærke til idag at det vatr fordi min fod var på bremsen.. slipper jeg bremsen, slukker det. trykker jeg på bremsen, tænder det igen.. (selvom den står på 0) .. er det også normal?

en 3. ting er at baglyset bliver ved med at lyse bremselyset op. som om jeg bremser konstant.. trykker jeg på bremsen, komemr der kun en meget lille forskel.. kan næsten ikke ses.. folk tror jeg bremser hele tiden.. hvordan laver man det?

og en aller sidste ting er, at den blinker sindsygt hurtigt til venstre. men ingne pærere er sprunget eller noget. og alle sikringer er hele.. hvad er det?

Tak for jeres opmærksomhed smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A3 årg. 97 '
Kommentér på:
Audi A3 årg. 97 '

Annonce