{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.125 visninger | Oprettet:

Rene J
Rene J
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18

Cigarettænder leverer ikke nok? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har denne USB omformer fra Thansen, som jeg bruge i mine gamle Nissan Sunny til at lade min iPhone

http://www.thansen.dk/product.asp?c=4514212409&n=1199147588&pn=-1319700123

Problemet er nu at efter jeg fik stjålet den FM-sender/lader som jeg nu bruger i min Volvo V40, har jeg været nød til at bruge denne og da jeg forleden dag ville lade min iPhone igennem den og et orginalt USB kabel (prøvede med 2 forskellige) ville den bare ikke lade..

Jeg prøvede så med samme setup i mine forældres Suzuki Grand Vitara's 12V input og der virkede det fint.

Det må jo næsten være fordi min cigarettænder ikke kan levere nok, men hvad søren gør man lige i sådan en situation?

Det skal lige siges at hvis jeg trykker cigarettænderen ind bliver den fint varm.

Håber i kan hjælpe.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cigarettænder leverer ikke nok?
  • #1   24. nov 2010 hvis cigarettænderen bliver fint varm så kan stikket levere strøm nok. Problemet er nok nærkere at din usb lader ikke passer ordenligt ned i stikket. Formentligt kan den ikke nå helt ned i bunden og få kontakt.

• Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #2   24. nov 2010 Ja nu glemte jeg selvfølgelig at skrive det, men som man kan se sidder der en lille diode på USB adapteren og den lyser nemlig fint når man putter den i... Men alternativt så er jeg måske nød til at måle det ud med at multimeter eller sådan noget.. Synes bare det virker lidt underligt.. :S

Kommentér på:
Cigarettænder leverer ikke nok?

Annonce