Problemer med bagrude sprinkler {{forumTopicSubject}}
Hej
jeg har en lidt bøvlet situation..
Min bagrude visker/sprinkler på min V40 virker ikke og jeg synes efterhånden jeg har prøvet alt.. :S
Hvis jeg trykker på knappen sker der simpelthen intet, der kommer intet sprinklervæske og viskeren står helt stille.. Trykker jeg istedet på knappen til bare at sætte viskeren igang kører den fint :S
Jeg har haft kappen af ved rattet for at se om det var viskerarmen som havde en løs forbindelse, men der var ikke umiddelbart noget at bemærke der, jeg har prøvet at have kabelføringen mellem bagklap og bilen taget af så jeg kunne se om kabelet var knækket, men heller intet der..
Det skal lige siges at det ikke har virket siden jeg købte bilen også pludselig en dag da jeg ville undersøge det virkede det, og dagen efter virkede det så ikke igen..
Jeg har p.t. ingen haynes manual, så jeg ved ikke lige hvordan det er opbygget, men jeg er blevet forslået at bagrude sprinkleren formentlig har sin egen pumpe og at det kunne være den der er defekt eller har en løs forbindelse, men så synes jeg bare det er underligt at viskeren ikke kører :S
Er der nogle som har oplevet noget lignende og evt. kan give et råd
for må ærligt indrømme at jeg ikke rigtig kan finde hovede og hale i det mere
hehe
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.533
- Hvis den sidder med seperat pumpe, så giver den pumpe et signal til viskeren når den kører. Får pumpen ikke strøm, så går det hele i stå.
okt 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
Er der evt. andre forslag ?
okt 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
Problemer med bagrude sprinkler