{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

Golf 3 mister turbotrykket {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle...

Min kammerat har en golf 3, 1,9 tdi, som mister turbo trykket når den får lidt gas. slækker han så på gassen, kommer det igen. Han kan køre "bedstefar" kørsel uden at miste trykket. Nogen der har en idé til hvad det kan være?? Alle vakum slanger er kontrolleret og skiftet...

MVH Nicki

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 mister turbotrykket
  • #1   3. dec 2010 Min Passat lavede samme nummer for et halvt års tid siden. Selvom jeg mente at have undersøgt og skiftet alle slanger, så fandt jeg alligevel synderen ved en af dem. Gummiflancen ved udsugningsslangen var revnet på min, men revnen åbnede kun op ved højt tryk, så det var svært at finde. Jeg har mærket det på min egen motor her: http://img686.imageshack.us/img686/6707/1993764.jpg

• #2   4. dec 2010 Okay, har også problemet med min Passat nu, men har haft en tester på, og den siger forkert tryk i indsugning, så det må jo næsten være luftmængde måleren...

• #3   5. dec 2010 Nicki, en tester kan sagtens lave fejl, havde tester på min to gange og fik to forskellige fejl. Min fik også besked om forkert tryk, har du kigget om der er nogle utætheder ved slangen, flancen eller beslaget?

• #4   6. dec 2010 Jeg har skiftet, luftmængde måler, N75 ventil, og det stykke slange du har vist mig, og alle vakum slanger er skiftet. Har hørt at det kunne være den censor der sidder på inter cooler røret. Eller måske selve turboen...

Kommentér på:
Golf 3 mister turbotrykket

Annonce