{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.878 visninger | Oprettet:

Prob. med oliefyr i touran? {{forumTopicSubject}}

Hey BG.dk
Jeg har et ret stort problem med mit olie fyr, i min touran håber der er nogen der kan hjælpe...

Problemet ligger i at, når jeg prøver at tænde fyret både på fjernbetjeningen eller knappen i bilen lyser lampen kort og går ud et par sekunder efter, og jeg kan heller ikke hører fyret går igang.

Sidste vinter fik jeg skiftet vandpumpen til fyret da det ikke kunne lave varm luft. Det var en dyr fornøjelse så håber ikke det er det igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prob. med oliefyr i touran?
  • #1   6. dec 2010 jeg kan udlæse fejl for dig. og hjælpe med at skaffe en billig pumpe.

• #2   6. dec 2010 Mit gik til sidste vinter, var en af de tre sensorer, der var gået. Fik skiftet alle tre og gløderøret, og det kørte igen.

• #3   6. dec 2010 Der siges at fyret skal kører mindst en gang pr måneden eller sætter pumpen sig. kan dog også være en periodisk fejl som bare skal slettes

• #4   6. dec 2010 okay tak, men jeg sys jeg har haft fyret kørende netop for det ikke skulle sætte sig.
    men har dog haft det problem at når det gik igang kunne det finde på at gå ud igen efter nogle minutter?

• #5   6. dec 2010 Hvis ikke det er indstillet ordentligt vil det sode til og det kan sjældent betale sig at rense brænderen frem for at udskifte den. Er det originalt Webasto fyr?

Det er muligt du selv kan skulle det ad Men du skal lige have noget til at klemme vandslangerne sammen så du ikke tømmer systemet for vand. Og så kan du rense brændkammeret for sod samt skifte gløderøret og så køre nd til en der kan indstille fyrret så det brænder rent. Så burde du være kørende igen.

• #6   6. dec 2010 Det lyder som bestemt som da min vandpumpe stod af. men kan også være fordi den har fået en strøm fejl og derfor er fyret låst.

På med en tester smiley

På touran-forum.dk sælges der pumper for 600kr mener jeg det er.

• #7   6. dec 2010 Hvis den ikke kan antænde "brændstoffet" stopper det igen uden at gå igang. Og det bliver kun værre af man bliver ved med at prøve. 9 ud af 10 fyr soder til grundet fejljustering. Det er de symptoner jeg oplever når jeg laver dem

• #8   13. apr har lige fået nyt fyr i men nu virker mit telestart ikke skal ind online for at koble det til igen

Kommentér på:
Prob. med oliefyr i touran?

Annonce