BMW e34 boardcomputer {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg købte for nylig en stor boardcomputer + skiftearm af en her på bg til min 525i, 1994 som er født med den lille boardcomputer
Her sidste dag ville jeg så montere den, men kunne ikk få den til at virke. Den lyser på skærmen og knapperne, men den viser ikke noget på skærmen og reagerer ikke når jeg trykker på knapperne.
Den skulle være klar til den store, for der er omkring 20 ledninger i stikket der skal bagi computeren
Hvad kan der være galt?? Er den istykker, eller noget jeg har glemt?
Lige en ting mere, den nye lysskifter arm jeg fik med er der et ekstra stik som er til kontakten der styrer boardcomputeren. Men hvor skal den sluttes til? Jeg fandt et stik bag radioen tapet fast til en stolpe som passer i, og jeg har målt ud med et multimeter at ledningerne går om bag i boardcomputeren så regner med det er det stik. Men nogle der kan bekræfte det?
Håber meget i kan hjælpe.
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 118 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 2.384
jul 2010
Følger: 36 Følgere: 34 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 108
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 48
Så er det sikkert den boardcomputer jeg har fået fat i der er i stykker:/
Klippede du også noget ud for at få plads til den, og har du også monteret en arm som kan styre computeren?:)
jul 2010
Hmm jeg har ikke set sådan en arm der skulle styre den? det eneste jeg satte til var stikket. Mega nedern hvis det er boardcomputeren der er i stykker, men hvor har du købt den henne? jeg tænkte på om det kunne være der var garanti på.
mar 2007
fik en blinklys kontakt med, hvor der er en knap ude på enden. Den skulle kunne skifte mellem funktionerne på computeren.
jul 2010
Når en blinklys kontakt
Kunne du heller ikke få computeren helt ind pga der var noget plastik i vejen?
mar 2007
Nej kunne jeg heller ikke, men har ikk savet det væk endnu. Skal lige have fat i en computer som funker:)
jul 2010
BMW e34 boardcomputer