{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Problemer med starteren? {{forumTopicSubject}}

Hey :).
Det hele startede her den anden dag, hvor bilen ikke gad at låseop (fjern-centrallås). Senere gad den så godt af sig selv.. Så kom jeg ud i går aftes med samme problem, jeg låste så bilen op manuelt og drejede nøglen men uden nogen form for reaktion fra bilen, intet strøm eller noget virkede. Jeg prøvede så at banke lidt på starteren og derefter virkede det hele fint igen.
Mit spørgsmål er så, er det normalt i det her frostvejr eller skal der en ny starter til eller andet?
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med starteren?
  • #3   8. jan 2011 Hvis der intet der virkede på bilen, så skal du nok ikke lige regne med at det er starteren, men evt. en løs forbindelse ved batteri eller andetsteds....


    Men nu skrev du heller ikke hvilken bil.... he


  • #4   8. jan 2011 Hov, det er en suzuki swift 1,5 gls fra 2007. Så rust skulle der helst ikke være noget af..
    Min udmiddelbare reaktion var bare efter jeg bankede på starteren virkede det hele igen :).


  • #5   8. jan 2011 Ok kender en med en Wagon der har lidt samme problem, første trin var at kifte de skodpoler på batteriet som ikke er meget værd, så forvandt problemet, men er dukket op igen, og jeg mistænker det for en løs forbindelse,, og det kan jo være hvorsom helst, måske enda en defekt tændingslås.....

    Men kan ikke huske og stel bliver leveret på starteren på suzuki, og at det kan være der forbindelsen misser....

    Men du skrev at der var intet der virkede før du slog på starteren, og derfor må jeg sige at det ikke er starteren, men en løs forbindelse...


Kommentér på:
Problemer med starteren?

Annonce