{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.714 visninger | Oprettet:

Tromle bremser skurrer {{forumTopicSubject}}

Hej.

Her fornylig er bag bremserne på min Suzuki Swift årg 1997 begyndt at larme , skurre , tror i ved hvilken lyd jeg snakker om.

Det lyder oom ombremse bakkerne er slidt ned , men lyden forsvinder efter at man har kørt lidt og trukket i håndbremsen samtidigt .. Men når tromlerne så er kølet ned igen , så kommer lyden igen ...
Det er tromle bremser det drejer sig om.

Har i et bud på om jeg skal skifte bakker , eller er det der sker når vejret er som det er for tiden?

Tak for hjælpen ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tromle bremser skurrer
  • #1   10. jan 2011 Rust på tromlen og skidt, som du trækker af når du bremser, og når bilen har stået natten over eller længere tid, å er det der igen...

    Måske er det nok at du lige tager tromlen af og blæser det ren derinde, og evt. slip med noget sandpapir på overfladen og belægningen..

    Og ved samme lejlighed kan du jo tjekke hvor meget belægning der er på...

    Men det opstår ofte i denne fugtige tid, at der kommer noget natten over....


  • #2   10. jan 2011 det nemmeste der er at gøre. det er jo at pille tromlen af.. så man ligesom kan se hvad man har at gå ud fra. så er der ingen gætte lege. hvis det ellers ser okay ud. så give begge overflader med en gang sandpapir/smærgerlade.

  • #3   10. jan 2011 Lyder som om jeg må igang med at skille det ad og ha et kig ind og se hvad der er galt ...

    Tak for svarene...


Kommentér på:
Tromle bremser skurrer

Annonce