Nissan Terrano II - Sensor fejl ?? {{forumTopicSubject}}
Hey BG! Har et utrolig træls problem med min Terrano II. Var i Esbjerg i Torsdags med en veninde så hun kunne komme til læge. på vej tilbage tanker jeg diesel på en Shell tank (den var billig) Da jeg når til Skanderborg ( Bor i Randers ) kan den ikke længere tage gas ?, den går rigtig fint i tomgang, men kan ikk tage gas og køre, kan kun lige snige sig afsted i tomgang, var dog så heldig jeg kunne kommme af motorvejen og ind på en P-plads. Men nogen der ude som har en idé om hva det kan være ? mit bud, en sensor/føler fejl et sted. værkstedet kan ikke koble en diagnose tester på den da den skal bruge orginal Nissan stik, hvor de kun har universal stik som ikke passer i min bil.
Har tilgæld også hørt noget om Sommer Diesel og vinter diesel ? WTF er forskellen ? måske lyder det dumt for nogen, men er sq lidt på bar bund. kan det være en blanding af det sidste sommer diesel der er blandet med noget alm. vinter diesel som så har sat sig og stoppet brændstof filteret og gøre atden kan køre i tomgang ?
Fordi har prøvet to gange, hvor jeg slukkede bilen, og derefter med det samme gav lidt gas så tod den fint i mod det. men når jeg så skulle køre og satte den i gear, så kunne den NADA
Nogen som har nogle forslag til hvad det kan være ?
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh. Thor L
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 10
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
Dette er dog kun mulige fejl.
Det lyder mere som om den går i nødprogram af en eller anden grund.
dec 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 30 Svar: 109
feb 2007
Følger: 82 Følgere: 80 Biler: 4 Emner: 15 Svar: 183
Nissan Terrano II - Sensor fejl ??