{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Bremse trykkugle til Audi 100 2,2 (KU) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg ringede i dag til mit arbejdes reservedelsleverandør, FTZ. De har en OE afdeling der skaffer alt originalt, en anelse billigere end jeg typisk ville kunne købe det til hos Audi selv.

Jeg ville hhave købt en gastrykskugle for bremseakkumulatoren der sidder i bunden venstre for i motrummet. Min bil er nemlig kasseret til syn på for lidt bremsetryk.

Jeg droppede det imidlertid da den kostede 1600,- netto. Temmelig dyrt alligevel. Jeg fik et enormt chok da gaskugler til f.eks citröen koster 295,-.

Så jeg håbede på at der var nogen der vidste hvor de kunne købes billigere (meget billigere), eller evt. kender til hvor meget tryk der skal være i uglen samt, gasart så man selv kan få blæst den op et sted. Det kan man nemlig på citröen'er. Måske endda en der kender et sted hvor de gør det smiley

Alle inputs kan bruges da jeg vil gøre en del for ikke at betale så meget for sådan en latterlig ting.

Hvis ogen ligger inde med en brugt, i god stand, er jeg da også interesseret i det.

Mvh

Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremse trykkugle til Audi 100 2,2 (KU)
Kommentér på:
Bremse trykkugle til Audi 100 2,2 (KU)

Annonce