{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.080 visninger | Oprettet:

Mr Merc W
Mr Merc W
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

ingen gnist fra tændspole? {{forumTopicSubject}}

Hej bg, er der nogen der kan fortælle mig hvorfor der ikke kommer noget gnist fra tændspolen.
Fakta: ny tændspole, ny strømfordeler dæksel, ny platina, ny router samt nye tændrør. Men stadig ingen gnist. Der er tale om en mercedes w114 250c. Hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ingen gnist fra tændspole?
  • #1   12. jan 2011 sådan en fanden, har vel stelforbindelse et sted fra? evt tjek om de er 100% iorden.

mvh nicolaj

• #2   12. jan 2011 ja ville også rense stelen under tændspolen op. dernæst hvis det ikke virker så vil jeg måle tændspolen ud og den får signal og strøm. gør den ikke det kan det være en ledning der er knækket hvis startspære så kan det også være den og sidst men ikke mindst din tænding

• #3   12. jan 2011 stel til tænd spolen er i sikker på i ved hva i snakker om ?... din tændspole skal have en kl 15 på den eneside altså tændings plus og den anden side skal den have et kl 1 signal som den får via et slut trin eller en styre boks har du et scope så er det bare igang med og måle mål om der er strøm til spolen kl 15 til stel og mål der efter kl 15 til plus så skal den helst være så tæt på 0 volt som muligt der efter måler du fra kl til stel så skulle du gerne få et primær tændings billede frem på dit scope og då måler self på det hele under start omdrejninger

• #4   12. jan 2011 ja ved godt hvad jeg snakker om er også udlært mekaniker. under tænspolen altså i bunden kan man mange gange se at den er lavet af metal da den skal have stel igenmmen den holder den sider på.

• Mr Merc W
    Mr Merc W Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #5   12. jan 2011 Tak for de mange henvendelser.Det er en gammel bil jeg har og den har kunne starte. Så jeg håber at få liv i den igen.

Kommentér på:
ingen gnist fra tændspole?

Annonce